Interieur 2012

Monday, October 29, 2012

Afgelopen week, van 20 t.e.m. 28 oktober, vond in Kortrijk Expo de internationale interieurbeurs plaats. Als medewerker van een catering- en evenementenbedrijf (ik werkte in 1 van de 4 bars) kreeg in de kans om in mijn pauze eens vlug door de beurs te wandelen. Het bezoek aan de verschillende standen heeft me heel wat inspiratie opgeleverd, maar aangezien ik nog thuis woon zal ik dat moeten bewaren voor de toekomst... of misschien neem ik mijn kamer wel onderhanden.

Past week, from 20 to 28 October, you could go and visit the international interieur exhibition in Kortrijk Expo. As an employee of a catering and events company (I worked in one of the 4 bars) I had the chance to walk through the exhibition when I had a break. A visit to the different stands has brought me a lot of inspiration, but since I still live at home, that will have to be saved for the future... or I could give my room a makeover.














I didn't see the whole exhibition because my break was to short for that, but I saw some pretty intresting things.

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.