Current favorite songs

Tuesday, November 6, 2012

Van tijd tot tijd heb ik van die liedjes die ik telkens opnieuw laat afspelen. Hier zijn mijn favorieten van het moment ...

From time to time I have some songs that I listen to over and over again. Here are my favorites at this moment ...

Deze twee liedjes geven mij telkens weer kippenvel.
These songs give me goosebumps every single time.

Deze vind ik super, de clip vertel een supergoed het verhaal en P!nk haar outfit... Love it!
This one is awesome, the clip tells a great story and P!nk her outfit... Love it!

Ik hou van deze band, hun stemmen, hun outfits, de muziek, ik hou gewoon van ze!
I just love this band, their voices, their outfits, their music, I just love them! 

Eentje van eigen bodem nu. Hun concert is eentje die me altijd is bijgebleven.
One from own soil now. Their concert is one that always stuck with me.

Zoals ik al in een vorige post liet weten, hoopte ik erop tickets te scoren voor het concert dat ze geven op 1 mei hier in België, maar ik had pech :(. Vind dit nummer wel iets hebben, het is anders, rustiger.
As I mentioned in a previous post, I hoped to score some tickets for the concert that they give here in Belgium on the 1st of Mai, but I was out of luck :(. I think this song has something, it's different, more serene.

Which song do you listen to over and over again?

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.