Ombre inspiration

Sunday, November 18, 2012

Ik ga voor een nieuw kapsel. Rond mijn 16de besliste ik voor een radicale verandering, mijn lange, bruine haren werden een korte bob (kort langs achter, langer aan de voorkant). Aangezien mijn haar van nature wat golvend is was dat geen zo'n strak plan, dus liet ik het weer groeien. Mijn haar is nu langer dan het was voor ik het kort liet knippen, maar het is nu zo gewoontjes.
Ik loop al een hele tijd met het idee mijn haren ombre te kleuren en hakte eergisteren de knoop door en maakte een afspraak bij de kapper.
Het hele proces volgt nog, maar hier hebben jullie al wat inspiratie.

I am going for a new haircut. When I was 16 is decided to cut my long, brown hairs in a short bob (short at the back and a bit longer in the front). Since my hair has a natural wave in it that wasn't such a great idea, so I let it grow back. Now my hair is longer than it was before I cut it, but it is just a bit ordinary.
I had the idea to colour my hair ombre for a really long time now and the day before yesterday I decided to make an appointment with my hairdresser.
I will show you guys the whole proces, but for now here you have some inspiration.






De gekleurde variaties vind ik ook prachtig, maar zou het zelf nooit doen. Alleen al omdat ik zo niet op mijn werk of stage zou kunnen verschijnen.

I think the colored ombre hair is gorgeous, but I would not do it myself. In the first place because I can not appear at my work or internship with such hair.



Sources: Tumblr and Pinterest
What do you think about ombre hair? Would you go for the colourful?

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.