Outlet shoppen

Sunday, November 4, 2012

Deze morgen kreeg ik de nieuwsbrief van Zalando die me voorstelde Zalando lounge te ontdekken... Vanzelfsprekend ging ik een kijkje nemen en ooohh, wat was ik verrast. Dagelijks biedt de website merken aan met kortingen tot -70%! Topmerken shoppen aan outletprijzen doe ik voortaan online! (of zonder outletprijzen, maar dat vindt mijn portemonnee minder leuk ;) ).

This morning I received the newsletter from Zalando that suggested me to discover Zalando lounge... Obviously I had to take a look and ooohh, was I supprised! Daily, the website offers different brands with discounts up to -70%! From now on, I will be shopping top brands at outlet prices online! (or without outlet prices, but my wallet thinks it is less fun ;) ).


Love, Tessa.

2 comments:

  1. Zalando lounge is wel leuk maar nog steeds veels te duur, ga ik liever naar h&m of Zara. Of ik vergelijk prijzen van merkkleding op Fasha. Veel makkelijker en leuker ook nog eens!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soms vind ik dat er toch wel 'batjes' tussen zitten, maar meestal zijn die in no-time uitverkocht. Fasha ken ik niet, zal eens een kijkje moeten nemen :)

      Love, Tessa

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.