Warm Wintercoats

Monday, November 12, 2012

De winter staat voor de deur en dat voelen we aan het weer, het is nu al zo koud buiten! Daarom enkele jassen op een rijtje die mij warm zouden kunnen houden deze winter, zachtheid inbegrepen! Ze zeggen me alle 5 wel iets, zo vind ik die van Chicwish er superzacht uitzien, het Kenzo-model heeft een zachte kraag en een niet alledaags model, de Aminaka Wilmont jas heeft een stoer kantje met de leren mouwtjes en die van Zalando is dan weer een klassieker model. De laatste vind ik top, je warme, zachte donsdeken, de hele dag om je heen, mijn ultieme droom ! ... nouja, ik zie het comfortabele erin ;)

Winter is coming and that is something we feel in the weatherchanges, it is already so cold outside! That is why I chose some coats that could keep me warm this winter, softness included! I like all 5 of them, the Chicwish one looks supersoft, the Kenzo-model has a soft neck and looks unique, the Aminaka Wilmont coat has a tough edge with those leather sleeves and the Zalando-model looks more classic. The last one, I think, is great, your warm, soft duvet, the whole day around you, my ultimate dream! ... well, I see the comfortable way of it ;)

1. Chicwish drape aspen jacket in camel (here)
2. Kenzo rabbit-trimmed wool-blend coat (here)
3. Aminaka Wilmont leather-sleeved shearling wrap coat (here)
4. Zalando essentials winterjas-black (here)
5. Maison Martin Margiela for H&M (here)

Which one is your favorite?

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.