Best wishes

Tuesday, December 25, 2012

Hallo allemaal! Het spijt me dat het zo stil is op de blog, maar ik kan er helaas weinig aan veranderen. Ik heb letterlijk tijd te kort. Ik heb enorm veel schoolwerk en de examens komen eraan. Jawel er is ook blok voor mij *sad face :(*
Ik hoop nog enkele gaatjes te vinden om enkele blogposts te schrijven aangezien ik veel heb die ik wil delen, maar ik beloof niets. Binnen een kleine maand zitten de examens erop en vlieg ik terug volledig in!!

Hi everyone! I'm so sorry for a lack of posting, but there is unfortunately little to change. I do not have time enough. I have so much schoolwork and exams are coming (in Belgium we call the period before the actual exams 'blok'). So yes, I have 'blok' right now *sad face :(*
I hope to find some time to write blogposts as I have plenty to share with you, but I won't promise anything as I am superbusy. Within a month exams will be over and can I concentrate again on the blog!! 


Eeen natuurlijk wens ik jullie allemaal een vrolijk kerstfeest en goede eindejaarswensen!! Geniet van de feestdagen, dit is de leukste tijd van het jaar :D

Aand of course I wish you all a Merry Christmas and a Happy New Year!! Enjoy the holidays, this is the most wonderful time of the year :D

IMAGES VIA TUMBLR
Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.