Must buy #2

Tuesday, December 4, 2012

Op elke beautyblog die ik tot nu toe las kwam ik wel een review tegen over Bioderma Crealine H2O, met niets dan lovend commentaar. Nu wil ik deze makeup remover zelf gaan uittesten, ajaa ... als het goed is moet ik het ook proberen ;).
De waterige substantie bevat watermoleculen waarin oliën worden vastgehouden, het werkt even effectief als een makeup remover die uit gemaakt is op basis van oliën, maar met de zachtheid en frisheid van water. Dat klinkt gewoon fantastisch als je het mij vraagt!!

On every beautyblog I read until now, I came across a review about the Bioderma Crealine H2O, with nothing but laudatory commentary.  Now I want to try out the makeup remover myself, obviously ... when it is good I have to try it ;).
The watery substance has water molecules in which oils are held, it works as efficient as an oil-based makeup remover, but with the gentleness and freshness of water. If you ask me that just sound fantastic!!


Who tried it out already? What are your thoughts about this product?

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.