BACK !

Friday, January 25, 2013

Examens zijn eindelijk gedaan, *Pfieuw!* Het is iets wat ik toch nooit gewend zal raken. De voorbije 3 weken dat ik achter mijn bureau gekluisterd zat gingen gepaard met stress, vreetbuien, véél te weinig slaap en 'ik zie het niet meer zitten'-momenten. Nu ben ik er vanaf voor de komende 4 maanden en kan me dus weer volledig op het bloggen storten, maar eerst een lang beautyslaapje... *Snoar, snoar ...*

Exams are finally over, *Pfieuw!* It is something I will never get used to. The past 3 weeks that I was locked up in my room behind my desk went hand in hand with stress, excessive consumption of food, too little sleep and moments like 'I cannot go on anymore'. Now I do not have any examens until June, so I am back a 100% to blog again, but first of all I will take a long beautynap... *Snoar, snoar... *


Image via Tumblr
Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.