New In // Karen Millen Booties

Saturday, January 26, 2013

Oooooh, hierover ben ik zo enthousiast!!! Een hele tijd geleden zag ik deze enkellaarsjes op de website van Karen Millen en wilde ik deze bestellen, maar helaas kon dat enkel vanuit de UK. Ik moest dus verder op zoek naar een ander paar, maar ik vond niet meteen iets anders omdat ik nog steeds met deze in mijn hoofd zat. Toen ik even vlug tussen mijn examens door Zalando afzocht, kwam ik deze tegen.. Mijn hart begon sneller te kloppen en ik geloofde dat het mijn geluksdag was. Met een vreugdedansje bestelde ik dit paar.. enkele dagen later werden ze bij mij thuisgebracht en maakten ze van mij een gelukkige eigenaar!

I am so excited about this!!! A while ago I saw these ankle booties on Karen Millen's website and wanted to order these immediately, unfortunately that option is only possibly when you live the UK, damn it! So I went looking for another pair, but I never found a pair that I really liked. In between my exams I started seeking on Zalando, when I found these.. My heart started pounding faster and I believed it was my lucky day. I did a dance of joy and ordered them immediately.. a few days later they where delivered and made me such a happy owner! 


Ze zijn nog steeds te verkrijgen op Zalando.

You can still find them on Zalando.

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.