Must buy #3

Monday, June 24, 2013

Veel heb ik niet over deze tas te zeggen buiten het feit dat ik hem FAN-TAS-TISCH vind! Enkele maanden geleden zag ik hem voor het eerst en werd op slag verliefd. Aangezien 99% van mijn handtassen uit zwarte exemplaren bestaan liet ik hem even aan mij voorbij gaan, maar nu wil ik hem dus nog steeds. Jammer genoeg werkt op dit moment de portefeuille niet mee *sad face*. Door stage en schoolwerk viel het weekendwerk in het water en dus werd ook mijn shoppingbudget heel wat kleiner. Er wordt gespaard en hopelijk kan ik deze straks verwelkomen!

Apart from the fact that I found this bag to be A-MA-ZING, I don't have much to say about it. I just want it so badly! A few months ago I fell in love with this one. 99% of my handbags are black so I decided to put this one aside for a while, but now I want it even more. It is a sad thing that my wallet isn't working with me, but my internship and schoolwork made me sit behind my desk instead of working in weekends. So my shoppingbudget is kind of nothing at the moment but I am saving up and hopefully I can welcome this baby soon!


IMAGE VIA ZARA

 Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.