HEMA lip balm stick

Sunday, July 14, 2013

Deze heb ik al een tijdje in mijn kast liggen, maar nu heb ik eindelijk de tijd gevonden om er over te schrijven. Net zoals vele merken bracht HEMA ook een soortgelijke versie op de markt van de Clinique Chubby Sticks. De gedachte om een Chubby Stick van Clinique te kopen werd dan ook snel aan de kant geschoven wegens 'bij HEMA koop ik er 4 voor de prijs van 1 Clinique'. En hoeveel hou ik van deze sticks!! Zo gemakkelijk in gebruik, hoef je niet te slijpen (door te draaien aan het grijze, spiegelend dingetje komt er vanzelf meer uit) en geven naast verzorging ook een mooi kleurtje aan de lippen.

These have been lying around for a while now, but I finally found the time to write about it. Like many brands, HEMA also brought a similar version of the Clinique Chubby Sticks on the market. The thought of buying a Clinique one I quickly put aside by the reason of 'at HEMA I buy 4 for the price of 1 Clinique'. And how much I love these sticks!! Easy to use, you don't have to sharpen them (by turning the gray, reflecting thingy more balm reveals itself) and besides nursing it gives your lips a beautiful colour too. 



Ik kocht deze 4 kleuren die ik vond in mijn HEMA (Roeselare), ik weet niet of er meer te verkrijgen zijn.
Prijs voor 1 lip balm stick van HEMA bedraagt €4,25.

I bought these 4 colours that were available in my HEMA (Roeselare), I don't know if there are more colours available. The price for 1 lip balm stick from HEMA is €4,25.

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.