My week #1

Monday, July 15, 2013

Een vlug overzichtje van mijn week. Voor meer volg me op instagram!

Maandag: Sinds het mooi weer werd in België zocht ik wat leesvoer uit in de bib om in de tuin te lezen.
Dinsdag: Girltime op het strand van Blankenberge, het leverde me een mooi verbrande rug op! Ik nam ook afscheid van het lief die vertrok naar Hongarije voor het Mastercard Balaton Sound Festival (schijnt de moeite te zijn, op mijn lijstje voor volgend jaar!).
Woensdag: Deed de grote kuis in het restaurant waar ik in de weekends werk... Vermoeiend!!
Donderdag: Nam afscheid van mijn vriendin Louise die vertrok op Chirokamp en ging in de namiddag shoppen met Janne in Kortrijk met een verfrissend drankje achteraf.
Vrijdag: Ging babysitting op schattige kindjes, die nog schattigere kuikentjes hadden. Eens de kinderen in bed zaten hield de kat mij gezelschap.
Zaterdag: In de ochtend nog even op de kindjes letten, beetje zon en daarna aan de slag in het restaurant.
ZondagVeel inspiratie op gang, dus enkele posts voorbereiden. En 's avonds een dansje placeren in Diedjies Kuurne om Yalou haar verjaardag te vieren!

Hoe was jullie week?
A quick summary from my week. More on my instagram!

Monday: Since we had some lovely weather here in Belgium I went looking for some books to read in the garden.
Tuesday: Girltime on the beach in Blankenberge, it gave me a nice sunburn on my back! I also said goodbye to my boyfriend, he left for Mastercard Balaton Sound Festival in Hungary (seems to be pretty amazing and is on my wishlist for next year!).
Wednesday: Did the big cleaning in the restaurant where I work on the weekends... so tiring!
Thursday: I waved my friend Louise goodbye as she left for Chiro camp. In the afternoon I did some shopping with Janne with refreshing drinks afterwards.
Friday: Went babysitting and they had some cute little chickens. Once the children were in bed, the cat kept me company.
Saturday: In the morning I watched the children for a little while, did some tanning in the afternoon and went working in the restaurant.
Sunday: Inspiration-day, so I prepared some blogposts. In the evening we went dancing in Diedjies Kuurne.

How was your week like?

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.