Travel part 1: The Ardennes

Tuesday, July 2, 2013

Op dit eigenlijke ogenblik ben ik al richting de Ardennen, de streek Viroinval om precies te zijn, vertrokken. Aangezien de encyclopedie een reis beschouwd als 'een vrijwillige verplaatsing naar ergens anders dan waar je bent', kan ik dit uitje dus ook een reis noemen :). Enkele dagen qualitytime met de boyfriend, omgeven door prachtige natuur en doordat we ergens in het nergens zitten... geen internet! Hoogstwaarschijnlijk ook geen 3G, want om te bellen moeten we een hoger punt opzoeken. Spannend als je het mij vraagt, maar de rust is welkom. Ik zie jullie over enkele dagen!

At this very moment I already left for a trip to the Ardennes, the region Viroinval to be precise. As the encyclopedia considers a travel to be 'a voluntary relocation somewhere other than where you are', I can call this a travel too :). Some days to have some qualitytime with the boyfriend, surrounded by beautiful nature and as we are in the middle of nowhere... no internet! Most likely no 3G as well, since we need to seek a higher point if we want to make a phonecall. Exciting if you ask me, but the peace and quietness is welcome. I will see you in a few days!

IMAGE VIA TUMBLR
I will try to post some pictures on my instagram.

Love, Tessa.


No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.