New In // House Of Harlow Sandals

Thursday, August 8, 2013

Eigenlijk zijn deze al niet meer zo nieuw en wie mij op Instagram volgt zag ze al de revue passeren. Net voor ik op reis vertrok werden deze thuis geleverd en had ik geen tijd meer om ze te showen op de blog.
Sandalen shoppen vind ik een hele klus, vaak snijden de bandjes (dank aan mijn brede voeten) en vind ik de zool niet veel waard zijn. Elk jaar ga ik dus op zoek naar een nieuw paar, maar vaak zonder resultaat (met mijn vorige paar liep ik 4 jaar rond). Na weinig succes in de winkel besloot ik het dan uiteindelijk online te proberen. Op Shopbop kwam ik deze beauties van House of Harlow tegen voor een uitzonderlijk prijsje en was verkocht. Supersnelle levering (slechts 4 dagen!), echter wel met een prijskaartje (ik betaalde nog zo'n 33 euro extra importkost enzo bij levering). Het kan me allemaal niets meer schelen aangezien ik mijn hele vakantie me die sandalen rondtrappelde en ze zo gemakkelijk zijn.

Actually, these aren't that new anymore and the people who follow me on Instagram saw them already pass by. Just before I left on holiday, these were delivered at my doorstep and I had no more time left to show them on the blog.
I find sandal shopping rather a chore, often the straps are cutting (thanks to my wide feet) and I find the soles aren't worth much. So every year I am finding myself looking for a new pair, but often without success (I walked around with my last couple for 4 years). After little success in the shops I finally decided to carry my search through online. I found these House of Harlow beauties at Shopbop at an exceptionally low price and I was sold. Super fast delivery (only 4 days!), however, it comes with a price tag (I paid 33 euro extra import costs and so on delivery). I do not care anymore since all I have had on my feet my entire trip were those sandals. They are so comfortable.


Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.