Rituals Sun Protection

Friday, August 2, 2013

De 7 dagen relax vakantie in Visan, Frankrijk, zitten er bijna op, het reizen is echter nog niet gedaan. Morgen trekken we nog iets verder naar het zuiden en logeren we 3 dagen in Fréjus. Ander streek, andere omgeving en andere plekjes om te luieren of te bezichtigen.
Met het warme weer die heerst in Frankrijk heb ik dus ook wat productjes nodig die mijn huid beschermen en die een verbrande huid voorkomen. Sowieso is meerdere keren per dag smeren dé boodschap en daarnaast wordt aangeraden je niet in de zon te begeven tussen 11u en 15u  of tussen 12u en 16u, maar hey, ik denk niet dat iemand op reis gaat naar het mooie weer om binnen te zitten. Bij deze kocht ik dit jaar Rituals Sun Protection producten om me op reis te vergezellen.

The 7 days of relaxing in Visan, France, are almost over but travelling isn't over yet. Tomorrow we travel a little further to the south and we will be staying in Fréjus for 3 nights. Another region, another area with other places to relax or visit.
With this warm weather that prevails in France I need some products that protect my skin and prevent a sunburn. Recommended is that you lubricate multiple times a day and that you don't go in the sun between 11 a.m. and 3 p.m. or between 12 a.m. and 4 p.m., but hey, I don't think that people travel to a sunny place to stay inside. With this I bought Rituals Sun Protection this year to take with me on vacation.


Sun Protection Face Cream SPF 50 - high
Deze crème gebruik ik dagelijks 1 à 2 keer, afhankelijk van de temperaturen (zweten hierzo!), de tijd die ik spendeer in het zwembad en of ik mijn huid voel gloeien (verbranden dus). Ik vind hem zo fijn en hij ruikt heerlijk! Smeert daarnaast ook gemakkelijk uit en hydrateert de huid. Een extra voordeel aan deze crème is dat hij niet alleen zonnenbrand voorkomt, maar ook vroegtijdige huidveroudering. De beschermende formule bevat minerale filters en een krachtig, natuurlijk anti-oxidant complex op basis van biologische witte thee, natuurlijke vitamine E en Ginkgo Biloba. Tot nu toe werkte deze crème uitstekend en is er geen zonnenbrand te bespeuren!

I use this cream 1 to 2 times daily, depending on the temperature (sweating over here!), the time I spend in the pool and if I feel my skin glow (burning so). I love this product and it smells delicious! Also lubricates supereasy and moisturizes the skin. An additional advantage of this cream is that it not only prevents sunburn, but also premature aging. The protective formula contains mineral filters and a powerful, natural antioxidant complex based on organic white tea, natural vitamin E and Ginkgo Biloba. So far this cream worked excellent and there is no sunburn in sight!

Sun Protection Milky Spray SPF 30 - high
Dit is een lotion spray en gebruik ik ook meerdere keren per dag. Net zoals de face cream vind ik hem overheerlijk ruiken! Ik kocht de versie in spray vorm, maar overweeg toch om de volgende keer een tube te kopen (voordeel dat je de keuze hebt), dat gebruik ik toch liever. De spray is ook hydraterend voor de huid, voorkomt vroegtijdige huidveroudering en is, anders dan de face cream, water resistant.

This is a lotion spray and I use it several times a day. Just like the face cream I find that it has an delicious scent! I bought the spray version, but consider to buy (benefit that you have the choice) a tube the next time because I like using a tube form more (was sold out the moment I went shopping). The spray is also moisturizes the skin, prevents premature skin aging and is, different from the face cream, water resistant.



Ik hou enorm veel van de producten en sinds ik deze heb ben ik niet meer verbrand geweest! De prijzen vind ik ook goed, zeker omdat de kwaliteit goed is wil ik dit voor de producten betalen.
Sun Protection Face Cream SPF 50 - high - € 12,50
Sun Protection Milky Spray SPF 30 - high - € 18,50

I absolutely love thes products and ever since I used these I haven't had a sunburn! I think the prices are okay too, especially because of the quality of the products I want to pay this price.
Sun Protection Face Cream SPF 50 - high - € 12,50
Sun Protection Milky Spray SPF 30 - high - € 18,50

Welke zonnebescherming gebruiken jullie?

Which sun protection products do you guys use?

Love, Tessa.