Traveldiary part 2: France

Tuesday, August 13, 2013

Aaah reizen, hoogstwaarschijnlijk hét hoogtepunt tijdens het jaar voor velen. Uitrusten op een tropisch eiland, in een luxueus hotel met prachtige kamers... om dan na 10 dagen volledig versleten thuis te komen. Jawel, iedereen kent het. Reizen is lastig, maar oooh zo de moeite waard!

Zoals ik eerder al zei trok ik met enkele vrienden en de boyfriend richting Visan, Frankrijk en logeerden we een week in een villa die we huurden in de Provence (Hello luxe!). Dit was zo zijn geld waard en mijn relaxed modus stond op to the fullest! Beetje zwemmen, beetje brunchen, beetje drinken, beetje lachen, beetje aperitieven, enzoverder, alles voor een ideale vakantie met vrienden, was aanwezig.
Na de 7 dagen in de ik-wil-dat-dit-mijn-huis-is villa trokken we verder naar het zuiden, richting Fréjus en daar sliepen we 3 nachten in een bungalowtent op camping Les Pins Parasols. Fun verzekerd, maar ik miste toch een beetje (mucho that is) ons vakantiehuis in Visan. En oh wee de nachtwaker die ons stilte oplegde vanaf middernacht, komaan, we're on vacation!! In Frèjus profiteerden we helemaal van het leven. Zo gingen we jetskiën, niet zo goedkoop maar je moet het echt eens gedaan hebben, zooo leuk! If I was a rich girl I would buy a jet-ski! Om te eten gingen we naar een superleuke bar/restaurant, waar we lekkere tapas bestelden en pizza en frietjes om met z'n allen te delen, onze eigen tapastafel, zo ongelofelijk gezellig. Daarnaast sloegen we er cocktails achterover en rookten we een chicha, waterpijp.
Ik kan blijven praten over deze vakantie, ik heb me echt kostelijk geamuseerd, maar moet me nu gaan bezighouden met studeren voor een herexamen. Ik laat jullie even achter met enkele foto's, van toen we in Visan waren, die volgens mij perfect de sfeer weergeven. Foto's van Fréjus toon ik jullie in een volgende post. Geniet ervan!

Aaah traveling, for many probably the highlight of the year. Relaxing on a tropical island, in a luxury hotel with beautiful rooms ... and then going home after 10 days fully worn out. Yes, everyone knows it. Travel is onerous, but oooh so worth it!

As I said in a previous post, I travelled with some friends and boyfriend to Visan, France and we spent a week in a villa we rented in the Provence (Hello luxury!). This was so worth the money and I had my relaxed mode on the whole time! Swimming, brunching, drinking, laughing, aperitifs, and so on, everything for a great holiday with friends, was present.
After 7 days in the I-want-this-to-be-my-house villa we travelled further to south in the direction of Fréjus and we slept in a tent for 3 nights on camping Les Pins Parasols. Fun assured, but I missed our house in Visan a bit (mucho that is). And, ow boy, the night guard that imposed us to be silent from midnight, come on, we're on vacation! In Frèjus we enjoyed life to the fullest. So we went on a jet ski, not cheap but it is a 'must do before I die', sooo much fun! If I were a rich girl I would buy a jet ski! For dinner we went to a super nice bar / restaurant, where we ordered tapas and pizza and fries to share, we created our own tapas table, so incredibly cozy. We also drank some cocktails and we smoked a chicha, hookah.
I can keep talking about this holiday for hours, I had so much fun, but now I have to go back to studying to redo one of my exams. I will leave you guys with some pictures from Visan, that I think perfectly capture the ethos. I will show you some pictures from Fréjus in a next post. Enjoy it!















A bit blurry but I that's the reason I love this picture.










Alle foto's werden door mezelf of door vrienden getrokken.

All pictures where taken by me or my friends.

Love, Tessa.