Traveldiary part 2: Photodiary France Sequel

Saturday, August 31, 2013

Na een lange week studeren voor mijn herexamen vond ik eindelijk de tijd om deze foto's met jullie te delen. Mijn vrienden en ik logeerden deze zomer 7 dagen in Visan en trokken daarna verder richting Fréjus waar we nog 3 dagen genoten van de haven, het strand, het lekkere eten en de cocktails.

After a long week of studying for my re-examination I finally found the time to share these pictures with you guys. My friends and I stayed in Visan for 7 days this summer and and after that we visited Fréjus for 3 days where we enjoyed the harbor, the beach, the delicious yummy food en cocktails.















Een laatste foto die ik nog wou delen is deze collage. We hadden een Adam en Eva moment en ik vind hem superleuk!

A last picture I wanted to share with you is this collage. We had a Adam and Eve moment and I think it turned out so cool!

Love, Tessa.