Deauty August: 1st Anniversary Box

Thursday, September 5, 2013

Deauty werd 1 jaar en dat mag gevierd worden...

Deauty just turned 1 and that is something to celebrate...




Voor diegene die niet weten wat Deauty is... Het is een maandelijkse verrassingsbox waar je €15 euro voor betaald. In de box zitten 4 tot 6 beautyproducten, soms full size, van verschillende partners waar Deauty mee samenwerkt. Om enkele namen te noemen: Estée Lauder, Essie, Clinique, Bioderma, Garnier, Catrice, enzoverder... Klinkt heel aantrekkelijk allemaal!

Nadat Deauty gelanceerd werd, wachtte ik even af om zelf een box te kopen en las de verschillende reviews op andere blogs. Ik vond het er leuk uitzien en kocht m'n eerste box in januari 2013, sindsdien kocht ik er elke maand een. De ene was al eens leuker dan de andere, en soms was er een teleurstelling. Misschien had ik te hoge verwachtingen voor een box van €15, maar als ik de namen zag waar ze mee samenwerkten verwachtte ik gewoon soms meer.
Het concept vind ik trouwens fantastisch en de verpakking is strak, modern en heel leuk! Elke keer opnieuw is het een cadeautje om te openen.

For those who do not know what Deauty is ... Deauty is a monthly surprisebox that comes to your doorstep for €15. In the box 4 to 6 beauty products, some are full size, of the cooperating Deautypartners. To mention a few names: Estee Lauder, Essie, Clinique, Bioderma, Garnier, Catrice, and so on ... Sounds very attractive!

After Deauty was launched, I waited to buy a box myself and read the various reviews on other blogs. I thought it looked nice and bought my first box in January 2013, since then I bought one every month. One was nicer than the other, and sometimes there was a disappointment. Maybe I had too high expectations for a box of € 15, but when I saw the brands with which they collaborate... I just expected more.
I like the concept, I think it's fantastic and the packaging is sleek, modern and very nice! Every time again a present to open!


De Deautybox van augustus, hun verjaardagsbox, vond ik wel helemaal fantastisch! Om iedereen in de bloemetjes te zetten werd het menu gedrukt om papier met bloemzaadjes in verwerkt. Welke bloemen het zijn is een verrassing, maar ik laat het weten van zodra ze uitkomen :).
Een travel size van het Bioderma Miscellaire Water, een vaste waarde in mijn kast om make-up te verwijderen voor het reinigen. 
Nog maar net op de Belgische markt en al in de box, Maybelline Baby Lips. Testte hem al uitvoerig en hij ruikt heerlijk! Ik heb Quenced 005 en de overige 5 komen er zeker ook nog (even heraanbrengen ^^ ).
Een roze, perzikachtige blush van Avril, vind ik heel mooi en is ecologisch op de koop toe.
Nog iets voor op de lippen, een Clinique lippenstift met een mooi, warme rode kleur, eigenlijk helemaal de kleur van m'n mama. Komt waarschijnlijk ook in haar kast terecht.
Als laatste nog iets nieuws, de 5 second Perfect Blur primer van Garnier. Ik had een nieuwe primer nodig, dus de aankoop wordt even uitgesteld om deze uitvoerig te testen.
Als extraatje deze keer kunnen de deautistas, met het kaartje die in de box zit, een Atoderm, Bioderma douchgel van 100ml reserveren in een iU-winkel naar keuze.

Ik vond deze box echt leuk! Het enige wat ik echt jammer vond, is dat ik hem al overal op het internet tegen kwam en de mijne pas na het weekend door de postbode geleverd werd... Weg verrassing. 

The August Deautybox, their anniversary box, I found absolutely fantastic! To put everyone in the flowers, the menu was printed on paper with flower seeds. Which flowers will grow out of it is a surprise, but I let you know as soon as they come out :).
A travel size of the Bioderma Miscellaire Water, a fixed value in my closet to remove make-up before cleaning.
Just on the Belgian market and already in the box, Maybelline Baby Lips. Tested it already extensively and it smells delicious! I have Quenced 005 and the other 5 will be bought soon (reapplying ^ ^).
A pink, peachy blush of Avril, that I find very beautiful and it is ecologic at the same time.
Another thing for the lips, a Clinique lipstick in a nice, warm red color, actually it fits my mom perfectly. Will probably end up in her closet.
Again something new, the 5 second Perfect Blur primer from Garnier. I needed a new primer so the purchase is postponed to test this one extensively
As a bonus this time, the deautistas can reserve, with the card that is in this box, a Atoderm, Bioderma shower gel of 100ml in a iU-store of their choice.

I found this really nice box! The only thing that I really pity is that the box was already all over the internet and mine was only delivered after the weekend by the mailman ... it kinda ruined the surprise for me.

Bioderma Sensibio Miscellar Water 100 ml (travel size) - €9,20
Maybelinne Baby Lips (full size) - €3,99
Garnier Perfect Blur Primer (full size) - €10,99
Clinique Long Lasting Lipstick 'All Heart' (full size) - €21,47
Avril Blush (full size) - €2,00

Wat vinden jullie van het concept Deauty? Is het een maandelijkse €15 waard?

What do you think of the concept Deauty? Is it worth a monthly € 15?

Love, Tessa.