I'm on Tumblr again

Wednesday, September 11, 2013

Sinds kort heb ik terug een Tumblr-account! De plaats waar ik voor het eerst kennis maakte met bloggen en waar ik voor het eerst wat dingen schreef heb ik terug in mijn hart gesloten...

I'm on Tumblr again! I reconnected with the place where I first started reading blogs, where I got to know blogging and where I wrote my first post...


Toen ik een jaar of 17 was ontdekte ik Tumblr via een vriendin. Een nieuwe wereld ging voor me open en ik keek er mijn ogen uit. Nooit bracht ik zoveel tijd achter de computer door om plaatjes te kijken. Uren ging ik op zoek naar de mooiste beelden, de meest interessante mensen en op een dag begon ik naast plaatjes kijken en rebloggen zelf dingen neer te schrijven. Het waren persoonlijke schrijfsels, meestal kort en over hoe ik me voelde, veelal meer voor mezelf dan voor anderen. Uiteindelijk verwijderde ik de volledige boel weer omdat het me afleidde van schoolwerk en andere, belangrijkere bezigheden op dat moment. Maar... ik ben er terug mee begonnen en oooh wat heb ik het gemist! Inspiratie vliegt me om de oren!
Je kan me HIER terugvinden :)

When I was about 17 years old I discovered Tumblr through a friend. A new world opened to me and I didn't know where to look first. I never spent that much time behind my computer to look at pictures. Hours went by when I searched for the most beautiful images, the most interesting people and one day I started, besides looking at pictures and reblogging them, to write things myself. It were personal writings, usually short and about how I felt, often more for myself than for others. Eventually I removed the entire lot again because it distracted me from school work and other important activities at that time. But ... I'm back using it again and oooh have I missed it! Inspiration hits me while scrolling!
You can find me HERE :)

Heb jij een Tumblr? Waar kan ik je vinden?

Do you have a Tumblr? Where can I find you?

Love, Tessa.