Must buy #4

Monday, September 9, 2013



Elk jaar opnieuw zeg ik tegen mezelf dat ik geen bevroren voeten wil de komende winter, maar telkens opnieuw is het hetzelfde liedje. Die bevroren voeten? Die zijn er elke winter weer. Echter dit jaar pak ik het anders aan. Geen klassiek laarzen die ik oh zo mooi vind, dit jaar ga ik voor bottines/boots! Skikousen kunnen er eventueel ook aan te pas komen, maar een paar goede stappers die bevroren voeten uitsluiten, me door een plaatselijke sneeuwstorm helpen en er goodlooking uitzien moeten definitely gekocht worden... Mijn oog viel op de klassieke Timberland boots, of de lange versie. Ik vind ze er lekker stoer uitzien en ze springen daarnaast in het oog vind ik, bijvoorbeeld bij een volledig zwarte outfit. Ik zie me deze winter al helemaal met een paar rondlopen. Gewikkeld in een dikke sjaal en de boots zullen we samen de winter trotseren!

Tijdens een kleine inspiratiezoektocht kwam ik heel wat sterren tegen met de boot aan hun voet. Zo draagt Khloé Kardashian de boots vaak, inclusief de skikousen met kerstprint. Andere sterren die de boots vaak dragen zijn Rihanna, Kanye West, Wiz Kalifa, ... en ook Beyonce, haar hele gezin eigenlijk, loopt me een variatie van de boot rond. Een beetje stylinginspiratie die mij aansprak vind je hieronder.

Every year I tell myself that I don't want frozen feet this winter, but time and time again it's the same song. Those frozen feet? They are happening every Winter again. However, this year I take a different approach. No classic boots which I find oh so beautiful, this year I go for boots! Thick stockings may possibly also be useful, but a pair of good, firm boots which exclude frozen feet, help me by a local snowstorm and are goodlooking should definitely be bought ... My eye fell on the classic Timberland boots, or the longer ones. I think they look nice and tough and they also stand out, I think, for example, an all-black outfit. I certainly see myself walking around with a pair this Winter. Wrapped in a thick scarf and boots we shall defy the Winter together!

During a little inspiration search I came across some stars with the boots on their feet. Khloe Kardashian wears the boots often, including thick stockings with Christmas print. Other stars who often wear the boots are Rihanna, Kanye West, Wiz Kalifa, ... also Beyonce, her family actually, walks around with a variation of the boat. A little styling inspiration that appealed to me can be found below.










Family Carter
(ALL IMAGES VIA TUMBLR, PINTREST AND INSTAGRAM)

De vraag blijft, welke zal ik kiezen? Op de website kan je je eigen paar ontwerpen met kleuren naar keuzen, enzoverder, zelf initialen kunnen erop geplaatst worden. Spijtige zaak dat ze niet naar ons Belgenlandje verschepen.

The question is, which ones shall I pick? On the website you can customize your own pair as you like with different colours and so on, you can even put your initials on it. Unfortunate, they don't ship to Belgium.

Love, Tessa.