Oenobiol Topslim 14 days

Tuesday, September 3, 2013

Begin de maand augustus won ik op de blog van Valerie Brems, Mirror of Fashion, een pakketje van Oenobiol. Daarin zaten Oenobiol Solaire Intensif (voor een stralende huid) en Oenobiol Topslim 3 in 1. Ik wilde Oenobiol Topslim al een hele tijd testen, maar stond een beetje sceptisch tegenover vermageringsproducten. Met dit pakket kon ik het toch even op de proef stellen.

Topslim 3 in 1 is een voedingssupplement met groene thee, guarana en druivenpitextract, zink en vitamine C en daarnaast is er ook nog cafeïne in verwerkt. Het zou vetten helpen verbranden, het gewicht onder controle helpen houden en de vermoeidheid verminderen. Het doosje bevat 14 zakjes met een roze poeder, elke dag, 14 dagen lang, moet 1 zakje opgelost worden in anderhalve liter water die dan doorheen de dag uitgedronken moet worden. Ik deed de test ...

Early August I won on Valerie Brems' blog, Mirror of Fashion, a package of Oenobiol. In the package there was Oenobiol Solaire Intensif (for radiant skin) and Oenobiol Topslim 3 in 1. I wanted to test Oenobiol Topslim for a while, but was a bit skeptical about slimming products. This package was a good opportunity to get to work.

Topslim 3 in 1 is a dietary supplement with green tea, guarana and grape seed extract, zinc and vitamin C and in addition there is also caffeine processed. It would help to burn fat, help to keep the weight under control and reduce fatigue. The box contains 14 sachets with a pink powder, every day, for 14 days, one sachet should be dissolved in half liter of water and should be drunk throughout the day. I did the test ...




Aangezien er bij ons geen flessen plat water meer in huis komen, wij hebben namelijk een Brita waterkan die kraantjeswater zuivert, vulde ik m'n herbruikbaar half liter flesje van Tupperware 3 x per dag en verdeelde ik het zakje daarin. Allemaal heel ecologisch, maar daarmee spaar je heel wat uit in een jaar. De halve litertjes hielpen me wel de nodige hoeveelheid water in een dag op te drinken, zo dronk ik een flesje tussen het opstaan en het middageten, daarna tot 16u of het avondeten en dan nog een flesje voor derest van de avond. Ook de geur van het roze poeder en de frambozensmaak bevorderden het drinken, echt yummy dat water met een smaakje!

14 dagen lang dronk ik elke dag mijn watertjes met Oenobiol, ik begon ook weer te sporten en ik voelde me goed! Dat het product de vermoeidheid verminderd, daar stem ik mee in. 's Morgens raakte ik zonder problemen uit m'n bed en ik had de hele dag energie, al denk ik dat sporten daar ook wel voor iets tussen zit. Ik woog me af en toe en zag niet echt een verschil op de weegschaal, dus mijn gewicht bleef onder controle zonder dat ik anders ging eten, check! Of het product vetten verbrand ben ik niet 100% zeker, maar na 14 dagen was ik toch een volledige 2 kg kwijt. Ik stopte de 2de week ook met sporten en bewegen door een herexamen dus misschien zit Oenobiol er toch voor iets tussen.

Ik zou het Oenobiol Topslim niet meer opnieuw kopen, maar ik raad het zeker aan voor mensen die veel te weinig water drinken. Het is een goede manier om water te leren drinken, want na die 14 dagen drink ik nog steeds meer water dan voor ik dit testte.

Since there are no more bottles of mineral water coming in our house, we have a Brita water jug ​​that purifies tap water, I filled my reusable half liter bottle of Tupperware 3 times a day and I split the sachet in it. All very ecological, but that way you save a lot of money in a year. The smaller bottle helped me to drink the necessary amount of water in a day. I drank a bottle between getting up and lunch, then to 16h or dinner and then a bottle for the rest of the evening. The smell of the pink powder and raspberry flavour of it promoted the drinking, really yummy that flavored water!

For 14 days I drank my water with the Oenobiol sachets, I started to exercise again and I felt good! I agree that the product reduced the fatigue. In the morning I got up without any problems and I had energy all day long, though I think sports are also the cause for that. I weighed myself occasionally and did not really make a difference on the scales, so my weight remained under control without changing my eatinghabbits, check! Whether the product is fat burned I'm not 100% sure, but after 14 days I lost a full 2 ​​kg anyway. I also stopped excercising the 2nd week and didn't move much because of a re-examination, so maybe it has something to do with Oenobiol.

I wouldn't buy Oenobiol Topslim again, but I definitely recommend it for people who don't drink enough water. It's a good way to learn to drink a lot of water because after those 14 days, I still drink more water than I did before testing this.

Oenobiol Topslim 3 in 1 zakjes
Newpharma - €22,85

Oenobiol Topslim 3 in 1 sachets
Newpharma - €22,85

Heb jij al producten van Oenobiol gebruikt die je de moeite waard vind?

Have you used Oenobiol products that you think are worth buying?

Love, Tessa.