Sunday Quote!

Sunday, September 15, 2013


Ah, wat hou ik van zondagen als ik niet moet werken (horeca, jeweetwel). Het is zo fijn om 's morgens opstaan zonder moeite de doen je pyjama uit te trekken en gezellig ontbijten zonder haast, zolang je wil en met een verse kop koffie. Bloggen en luieren zijn mijn meest favoriete bezigheden op zo'n dagen. Een braderie opzoeken is ook een toffe bezigheid op zondag, meestal zijn die wel druk, maar dat heb ik er soms wel voorover. Vandaag is er braderie in Wevelgem, niet ver van hier, en 1 van m'n favoriete winkels, Tischa, houdt er elk jaar een modeshow aan hun winkel. Je vind hen terug op de Grote Markt en iedereen die zin heeft, de modeshow start om 14u30!

Ik wens jullie alvast een prettige zondag! Wat staat er bij jullie op het programma?

Ah, how I love Sundays when I don't have to work (food service industry, you know). It is so nice to get up in the morning without taking off you pajamas and to have cozy breakfast unhurriedly, as long as you want and with a fresh cup of coffee. Blogging and being lazy are my most favorite things on such days. Strolling around on a market fair is also a nice activity on Sunday. They are usually very busy, but I sometimes don't care. Today there is a fair in Wevelgem, not far from here, and one of my favorite stores, Tischa, holds a fashion show at their store every year. You can find them on the Grote Markt and everyone who's interested, the fashion show starts at 14:30!

I wish you a happy Sunday! What's on your program?

Love, Tessa.