Bioderma Miscellaire Water

Wednesday, October 30, 2013

Het welbekende en befaamde Bioderma Miscellaire water, het kon niet lang meer duren vooraleer ik hier ook een post zou over schrijven natuurlijk want hij stond ook al tussen mijn Must Buys (hier). Mijn favoriete watertje om makeup of om de laatste restjes cleanser van mijn gelaat te verwijderen. Ik hou ervan, met heel m'n hart en heb een volledige voorraad ingeslagen toen ik in Frankrijk was. Hier vind ik het duur, voor een fles van 500 ml betaalde ik in België in de apotheek net geen €20 en in Frankrijk betaalde ik diezelfde prijs, maar dan had ik lekker 2 flessen. HA! België, leer daar maar eens van!

De rode flessen zijn voor de gevoelige huid, de blauwe (Hydrabio) voor een gedehydrateerde huid en de groene (Sebium) voor vette huid. Ik denk dat de rode het waarschijnlijk best wel voor iedereen doet, want ikzelf probeerde de groene, vind het 'brol' en heb toch wel een vettere huid. Deze Sensibio H2O daarentegen doet zijn werk uitstekend. De actieve formule verwijderd makeup en onzuiverheden als de beste en dit zonder de huid te irriteren en het natuurlijk evenwicht te verstoren. Daarnaast kan het ook perfect voor de ogen gebruikt worden want dit praktische watertje zonder parfum bevat geen zeep noch alcohol. Perfect dus voor die dagen waarop je thuis komt en het hele cleansing gedoe wat snel moet gaan, lees: te dronken en moe van al dat dansen ;) Deze is een blijver in mijn badkamer! 

Bioderma Miscellaire Water Sensibio H2O - +/- €20, online hier

Wat denk jij? Ben je een fan zoals de meeste?
__________________________
The well-known and famous Bioderma Miscellaire Water, it was obvious that I would write about a post about this. (It was already in my Must Buys (here)). My favorite lotion to remove makeup or to remove the last remnants of my facial cleanser. I love it with all my heart and stocked up on it when I was in France. In Belgium I find it quite expensive: for a 500 ml bottle for the pharmacy I paid just under € 20. In France I paid the same pric , but then I had two of those bottles. HA! Belgium, you can learn a thing or two!

The red bottles are for sensitive skin, blue (Hydrabio) for dehydrated skin and green (Sébium) for oily skin. I think the red suites propabely everone, because I tried and disliked the green and I have quite an oily skin. This Sensibio H2O on the other hand, does its job very well. The active formula removes makeup and impurities as the best and without irritating the skin and disrupt the natural balance. In addition, it can also be used for the eyes as this practical, unscented water contains no soap or alcohol. So perfect for those days when you get home and the whole cleansing thing is just way to much work, read: too drunk and tired from all the dancing ;) This is a keeper in my bathroom !

Bioderma Miscellaire Sensibio Water H2O - + / - € 20 , online here

What do you think? Are you a fan like most ?

Love, Tessa.

2 comments:

  1. Ik had er nog nooit van gehoord - oopsie - maar klinkt als een heel leuk product.

    x Krizia

    Shark Attack - Fashion Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menig mensen waaronder vele beautybloggers en beautyexperts achter de schermen bij fashionshows zwichten erbij. Daarnaast is het ideaal voor kleine bijwerkingen! Je winged eyeliner beetje verkeerd aangebracht? Met een oorstokje en dit watertje werk ik het in no time bij! Ik vind het echt heel handig!

      Love, Tessa

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.