Deauty Oktober: Vitality Box

Friday, October 25, 2013

De Deauty oktober box is gearriveerd, een vitality box deze keer. Ik veronderstel dat iedereen hem ondertussen geopend heeft, zo niet lees dan even een ander artikeltje om mijn blog, ik wil je verrassing niet verpesten.

The Deauty Oktober box has arrived, a vitality box this time. I suppose that everyone has opened it by know, if it hasn't been deliverd than just go and read another article on my blog, I don't want to ruin your supprise.

Een andere maand, een ander thema, een ander seizoen en dus moeten de producten ook mee evolueren. De producten in deze box zouden onze huidjes een boost moeten geven en ik was erg benieuwd!
Op de facebook pagina van Deauty werd gevraagd of iedereen in elke box een product van Nuxe wou en daar werd volmondig 'ja' op geantwoord en ze kwamen hun woord na geloof ik, maar met een gratis staal. Sorry ik had daar toch net iets meer van verwacht. Anders ben ik heel tevreden met de box! Ik had een nieuwe haarspray nodig en die zit erin. Een oogcrème was iets waar ik op zoek naar was en jawel hoor, ik hoopte en had geluk. Een goede shampoo van een apotheekmerk die ik zelf gebruik (maar een shampoo die ik niet heb), en als laatste een lekker geurende douchegel. Ik ben content Deauty!

Another month, another theme, another season and so the products must evolve too. The products in this box should give our skins a boost and I was very curious!
On the facebook page of Deauty the deautista's were asked if everybody would like to see a Nuxe product in each box and there was a 'yes' in unison as an answer their and I believe that they kept their word, but with a free sample. Sorry I expected something more. Otherwise I am very satisfied with the box! I needed a new hair spray and that is in it. An eye cream was something I was looking for and yes, I had hoped and was lucky. A good shampoo from a pharmacie brand that I use (but a shampoo which I haven't used yet), and finally a nice scented shower gel. I am satisfied Deauty!
Wat zit er in de box:
Nuxe crème prodigieuse, een crème die de huid hydrateert, verkwikt en beschermt. Ik hoorde er al veel van en het is een bestseller, ben hier blij mee, maar het blijft wel een gratis staal. - gratis staal 15 ml - full size 40ml €24,50
Ducray extra zachte shampoo. Ik ken het merk en heb zelf enkele producten staan die ik erg goed vind. Een review komt nog over shampoo die ik gebruik, maar hier ben ik dus echt blij mee. Niet goedkoop, maar wel zijn prijs waard. - 75 ml - full size 300 ml €12,30
Plante System oogcontourgel tegen donkere kringen. De biologische gel heeft een verkwikkend en ontzwellend effect en zou goed zijn voor mensen die last hebben van wallen. In de vorige box zat ook al een product van dit merk waar ik eigenlijk wel erg tevreden van ben. Hopelijk van deze ook! - full size 15 ml €10,00
Redken forceful 23 haarlak. Een uitstekend en erg gekend voor de goede kwaliteit van de producten die ook echt hun werk doen. Deze zou een holy grail zijn voor sommige, voor mij komt het gewoon handig uit omdat de mijne op was. Het is nog af te wachten of ik hem ook zo schitterend vind. - 75 ml - full size 400  ml €20,00
Paul Mitchell stimulerende douchegel met tea tree, citroen en salie. Deze ruikt heerlijk, citrus is echt mijn ding, maar het merk ken ik niet. Verrijkt met tea tree om kwaaltjes aan te pakken, en de geur zal wel heel verfrissend zijn in de ochtend. - full size 200 ml €18,50

Ik hoop dat jullie in deze lijn verder gaan Deauty! Als de boxen er zo goed blijven uitzien is het helemaal af. Was jij even blij met de box als ik?

What is in the box:
Nuxe cream prodigieuse, a skin cream that moisturizes, refreshes and protects. I heard a lot about it and it is a bestseller, I'm happy with it, but it still is a free sample. - free sample 15 ml - full size 40 ml €24,50
Ducray extra gentle shampoo. I know the brand myself and have some products that I think are very good. I will review the shampoo I use, but I am really happy with this one. Not cheap, but worth the price . - 75 ml - full size 300ml € 12,30
Plante System eyecontourgel against dark circles. The organic gel has a refreshing and decongesting effect and would be good for people who suffer from puffiness under the eyes. In the last box  there was also a product of this brand where I'm actually very satisfied about. Hopefully this too! - Full size 15 ml € 10,00
Redken forceful 23 hairspray. An excellent and very well known brand for the good quality of the products that actually do what they promise. This is know as a holy grail for some, for me it just comes in handy because mine was empty. It is yet to be seen if I find this one so brilliant. - 75 ml - full size 400ml € 20,00
Paul Mitchell stimulating shower gel with tea tree, lemon and sage. This smells delicious, I really love citrus scented products, but the brand I do not know. Enriched with tea tree it tackles ailments and the smell will be very refreshing in the morning  - Full size 200 ml € 18,50

I hope you continue with boxes like this Deauty! If the boxes keep on being this good it will be perfect. Where you as happy as I am with this box?


Love, Tessa.



1 comment:

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.