Make My Day Monday #1

Monday, October 21, 2013


Ik wil iets nieuws proberen en hopelijk vinden jullie dit leuk om te lezen. Elke maandag probeer ik een aantal dingen op de blog te posten waar ik naar uitkijk deze week, wat er zal gebeuren, wat ik grappig vind, enzoverder. Vertel me zeker wat jullie ervan vinden!

I want to try something new and hopefully you guys like to read this. Every Monday I will try to post several things I look forward to this week, what will happen, what I find funny, and so on. Definitely tell me what you think!

Cadeautjes! Nou, niet helemaal... Deze week verwacht ik een nieuwe Deautybox, de vitality box, waar ik echt naar uitkijk. Hopelijk is hij fantastisch! En ik bestelde een paar Timberlands op de online webshop van Verduyn die normaal ook eender deze dagen geleverd zullen worden. Ik hakte eindelijk de knoop door, het werden de wit/grijze!
Presents! Well, not quite ... This week I expect a new Deautybox , the vitality box , which I really look forward to. Hopefully he is fantastic! And I ordered a pair of Timberlands on the online shop of Verduyn that will come in one of these days. I finally made ​​the decision on which pair to buy, it chose the white/gray ones!



Waar ik echt naar verlang deze week is een date met de boyfriend. We hebben beide nogal een drukke agenda en genieten van de tijd die we samen kunnen doorbrengen. Deze week gaan we samen eens lekker uiteten, ik kijk er zo naar uit!
What I really long for this week is a date with my boyfriend. We both have quite a busy schedule and enjoy the time we spend together. We have planned a romantic dinner this week and I 'm so looking forward!




Wegens een superdruk werkweekend en voordien al redelijk ziek ben ik nu... nog meer ziek. Ziek is eigenlijk een beetje overdreven, ik zit ertussen. Je kent het gevoel wel: te slecht om iets te doen maar te goed om niets te doen. Die mottigheid met de nodige hoestbuien, traanogen en gesnotter in de zakdoek. Lang slapen, comfy outfits en een lekkere kop thee of warme choco is net wat ik nodig heb.
Because I had a super busy workweekend and before that I was already pretty sick and now I am... even more sick. Sick is actually a bit of an exaggeration, I'm in between. You know the feeling : too bad to do nothing but good to do something. I am feeling dreadful and that accompanies the necessary coughing, watery eyes and sniffles in hanckerchiefs. Long sleep, comfy outfits and a nice cup of tea or hot chocolate is just what I need.



Dit filmpje zag ik op 1 van de blogs die ik lees, Into The Gloss. Het toont de special effect voor en na in de film 'The Great Gatsby'. Ik was echt verbaasd toen ik het zag, 'Wow zie da! Zo zot!' was het enige dat uit mijn mond kwam.
I saw this clip on one of the blogs that I read, Into The Gloss. It shows the special effects before and after in the film 'The Great Gatsby '. I was really surprised when I saw it, 'Wow see that! So crazy!' where the only words that came out of my mouth.




Waar kijk jij naar uit deze week?

What are you looking forward to this week ?

Love, Tessa. 

2 comments:

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.