Make My Day Monday #2

Monday, October 28, 2013

Vorige week was echt toppie waarin hoogtepunten etentje met de boyfriend, timberlands werden geleverd en ook een superleuke deautybox (lees hier wat erin zat). Daarnaast werden de nieuwe schachten gedoopt in de studentenclub waar in lid van ben Vader Sente, epic moment! Vandaag een nieuw overzichtje van mijn week, deze keer ietwat kalmer aangezien ik nog steeds te kampen heb met een serieuze verkoudheid. Allereerst een bezoek aan de dokter...

Last week was really fun with as highlights a dinner with the boyfriend, timberland boots were deliverd and also a super nice deautybox (read here what was inside). In addition, the newbies ('schachten' in Dutch) of our student society Vader Sente were baptized, epic moment! Today a new overview of my week, this time somewhat calmer since I still have a serious cold. First a visit to the doctor...

Deze vakantie zou ik graag al mijn schooltaken afwerken. Ik heb er een  hele hoop, waaronder ook enkele voordrachten, die gewoon af moeten. Saai, maar het moet gebeuren en dat is grotendeels mijn vakantie :(
This vacation I really want to finish most of my school tasks. I have plenty of them, which include some lectures, and I just want them to be done. Boring, but I have to do it and that is really the main part in my vacation :(

Ook een feestje deze week, want ontspanning is toch wel nodig tussen drukke werkdagen heen. In ISO Izegem kan je 't Hof van Commerce aan het werk zien op TMF Coolsweat. Ik kijk er al helemaal naar uit!
Also a party this week, because recreation is something that we all need in between busy days. In ISO Izegem you can enjoy 't Hof van Commerce on the TMF Coolsweat party. Something I really look forward to!

Verder niets speciaals gepland, wat weekendwerk in het restaurant, bloggen en eens beginnen aan 'Vijftig tinten grijs'. Na de hype begin ik er eens aan, eens kijken waarom iedereen het zo fantastisch vindt.

Nothing special planned otherwise, some weekend work in the restaurant, blogging and finding some time to start reading 'Fifty shades of gray'. After the initial hype I just need to see for myself what all the fuss was about.

Love, Tessa.

Source: facebook.com/tmfcoolsweat

4 comments:

  1. Leuke blog! Succes met je schoolwerk en dankje voor je lieve comment ! x Jana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jij ook bedankt voor je comment! Altijd leuk om te horen dat je blog geapprecieerd wordt!

      Love, Tessa

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.