Must buy #5

Thursday, October 17, 2013

Een essentieel stuk die ik opnieuw moet aankopen, is een riem. Ik weet dat een riem als accessoire gedragen door velen, maar voor mij is het eerder om praktische redenen dat ik dit aankoop. Rondlopen met een 'bouwvakkersspleet' is niet iets waarmee ik geassocieerd wil worden, vandaar. Mijn oude riem gaat al een tijdje mee, maar blijkt toch zijn beste tijd te hebben gehad. Dit stuk van Mango vind ik erg mooi! Klassiek, eenvoudig, met een extraatje en zowel in het bruin als zwart te verkrijgen. Wil ik beide!

Mango Metalen Platen Lederen Riem - €29,99 (Hier)

An essential piece that I have to repurchase, is a belt. I know that a belt is worn as an accessory by many, but for me this is something I buy for practical reasons. Walking aroud with a 'builders crack' isn't something I want to be associated with. I am wearing my old belt for a while now and it still adheres strongly, but it seems to have had its best days. I really like this piece from Mango! Classic, plain, with a nice touch and available in both black as brown. I want both!

Mango Metal Plates Leather Belt - €29,99 (Here)

Love, Tessa.