NOTD // BE Creative Make Up Electric

Monday, October 7, 2013


Wat ik vandaag en de afgelopen week op mijn nagels droeg,is dit leuke kleurtje van BE Creative Make Up, het eigen merk van de parfumerieketen ICI PARIS XL. Dit is het eerste wat ik van het merk in huis haalde, maar daar blijft het niet bij!

What I am wearing today and have been wearing for the past week on my nails, is this cute nailpolish from BE Creative Make Up, the brand of perfumery chain ICI PARIS XL. This is the first item I bought from the brand, but it's definitely not the last thing!



Dit leuke paars/blauwe kleurtje heet Electric en draagt het nummer 015. Toen ik even langs de winkels liep in de K in Kortrijk zag ik de counter van BE Creative Make UP in de ICI PARIS XL aan het begin van de winkel. Je kunt er niet naast kijken aangezien de hele voorkant volledig open is in het winkelcentrum. Nieuwsgierig als ik ben bekeek ik grondig en nauwkeurig de counter tot dit kleurtje tussen de nagellakjes in het oog sprong. Voor een uitstekende prijs van €8,95 stapte ik met het lakje naar de kassa en smeerde het diezelfde avond nog op m'n nagels.
Het lakje smeerde goed open met het gewone borsteltje, niet zo breed als die van Essie en Rimmel Londen Salon Pro, maar net iets breder dan eentje van Chanel die ik heb liggen, en dus ideaal voor mij omdat geen zo'n grote nagels heb en zo niet heel m'n handen bekladder (je zou het ander hand dan die op de foto moeten zien :o ). Het flesje oogt mooi met de vierkante vorm en wordt gebroken door de inkepingen aan de zijkant, like like like! Past mooi tussen alle andere en torent er niet boven uit zoals die van OPI. Net zoals bij de lakjes van Chanel haal je ook bij deze van BE Creative Make Up eerst de top eraf om daarna je nagels met een kleiner en rond handvat te lakken. Mooi en handig!

This cute purple / blue coloring is called Electric and bears the number 015. When I was looking around in the shops in the K in Kortrijk I saw the counter of BE Creative Make UP in the ICI PARIS XL at the beginning of the store. You can't ignore it because the whole front is completely open at the mall. Curious as I am I looked thoroughly at the counter when this color of nailpolish popped out. For an excellent price of € 8.95 I got the nailpolish to cash register and smeared it on my nails the same evening.
It smeared open easily with the regular brush, not as wide as an Essie one and Rimmel London Salon Pro, but slightly wider than one of my Chanel ones, and so perfect for me because I don't have such large nails and paint all over my hands that way (you should see the other hand :o ) . The bottle looks nice with the square shape and is broken by the notches on the side, like like like ! Fits nicely among my other bottles and doesn't towers above the others like my OPI ones do. Just like the polishes from Chanel, the BE Creative Make Up have a top that you can pull off and then paint your nails with a smaller, round handle. Nice and convienent!

Heb jij al een lakje of een ander product geprobeerd van BE Creative Make Up?

Do you already tried a nailpolish or other product from BE Creative Make Up?

Love, Tessa.

2 comments:

  1. Hi Tessa, de "inkepingen" zien er niet alleen leuk uit, maar dienen ook om het potje makkelijk tussen je vingers te houden en zo makkelijk te lakken ! Ain't that great ;-) Grtz, Ness S. Mua

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.