Sunday Quote!

Sunday, October 13, 2013

IMAGE VIA TUMBLR
Dit geeft exact weer hoe ik ben! Ik heb een paar grote dromen die ik hoop waar te maken. Muziek helpt me door moeilijke tijden, maar ook bij gelukkige momenten hoort dit erbij. En ja ik heb een dure smaak. Het is niet altijd mogelijk om die 'goestjes' te kopen, maar ik werk hard en spaar toch telkens voor die hebbedingetje die ik écht wil. Prettige zondag allemaal!

This shows exactly how I am! I have some big dreams that I hope, come true. Music helps me through difficult times, but it also takes a part in happy moments. And yes I have expensive taste. It is not always possible for me to buy those things, but I work hard and save up for that thingy that I really want. Happy Sunday to you all!

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.