Sunday Quote!

Sunday, October 27, 2013

Herfstvakantie start morgen en ik heb hopen schoolwerk voor de boeg. Daarnaast zou ik heel graag verder blijven bloggen zoals ik bezig ben, regelmatig en niet om de 3 maanden. Dit wordt weer een challenge voor mij aangezien ik nogal een uitstelgedrag heb voor zaken die ik niet echt interessant vind of eerder als verloren tijd zie. Dit is mijn laatste jaar aan de hogeschool, die voortaan onder de naam Vives door het leven gaat. Ik kan niet wachten om aan iets nieuws te beginnen, want studeren is nooit echt mijn ding geweest, ik doe liever iets. Vandaar dat ik deze quote hierboven koos. Als je harde werk uiteindelijk iets oplevert geeft dat zo'n voldoening en bij mij zorgt dat ervoor dat ik juist nog harder ga werken. "La vie est un travail qu'il faut faire debout", is een quote die ik ergens las en die ik sindsdien niet meer uit mijn hoofd kreeg. Het leven is een karwei dat je moet klaren. Hard werken is iets die je gewoon moet doen om iets te bereiken, maar je mag nooit vergeten te genieten! Het gaat hand in hand.

Oh en nog een klein nieuwtje. Ik ontdekte gisteren dat mijn blog vrijdag 1 jaar geworden was. Ik kan het niet geloven, zo snel gaat de tijd, dat ik al een jaar bezig ben met de blog. Dit mijn stekje waar ik mijn inspiraties, gedachten, informatie, persoonlijke schrijfsels en dergelijke met jullie deel. Ik ben geen professional, maar ik vind het superleuk! Hier ga ik nog een heel eindje mee door! Ik blaas toch even een kaarsje uit hiervoor. Happy Blogiversary Sweet Lily Rose :D !

Autumn vacation starts tomorrow and I have plenty of schoolwork ahead. I would also love to continue blogging as I have been doing regular at the moment, and not every 3 months. This will be a challenge for me as I rather have a procrastination for things that I don't really see as interesting or more as lost time. This is my last year in college, which is now going through life under the name Vives. I can not wait to start something new because studying has never really been my thing, I'd rather DO something instead. That's why I chose this quote above. If your hard work pays of eventually it gives me such satisfaction and it makes me work even harder. "La vie est un travail qu'il faut faire debout", is a quote that I read somewhere and I couldn't get it out of my head since. Life is a chore that you have to do. Hard work is something that you simply must do to achieve something, but you should never forget to enjoy! It goes hand in hand.

Oh and a little novelty. Yesterday I discovered that my blog turned 1 year on Fridya. I can not believe it, time goes so fast, I've been a busy with the blog for a year now. This is my hideaway where I write down my inspirations, thoughts, information, personal writings and so on that I share with you. I am not a professional, but I think it's so much fun! I won't stop in the near future! I will blow out a candle for this. Happy Blogiversary Sweet Lily Rose : D !

Love, Tessa.

Source: Image via PINTEREST

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.