Day Trip// Zoo Antwerp

Wednesday, November 6, 2013

Bereid je maar voor, want hier zijn ze hoor! Een hele reeks dierenfoto's van mijn uitstapje naar de Zoo in Antwerpen. Ik had het beloofd in een vorige post en koos mijn eigen favorieten uit honderden foto's. Ik ging nogal bonkers, want sommige beestjes wilden maar niet poseren, zoals de schattige kleine aapjes die overal rond renden in hun hokjes. Het was echt een leuke dag! Het weer zat mee en samen met de boyfriend, mijn broer en zijn meisje hebben we heel wat afgelachen. Voor wie niet van diertjes houdt, het spijt me, maar ik wilde ze toch met jullie delen. Veel plezier! ;)

Prepare for trouble because I am giving you a shitload of animals pictures of my trip to the Zoo in Antwerp. I promised them in a previous post and picked out my favorites from the hundreds of photos I took. I went quite bonkers, because some animals didn't want pose such as the cute little monkeys that running around everywhere in their booths. It was a really nice day! The weather was fine and together with the boyfriend, my brother and his girlfriend we had so much fun and laughter. For those who do not like animals, I'm sorry, but I still wanted to share these pictures with you. Have fun! ;)
My brother and I. Can you see the resemblance? ;)
.

Love, Tessa.

2 comments:

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.