Deautybox November: Made In Belgium

Friday, November 29, 2013

Een nieuwe Deautybox kwam afgelopen vrijdag toe op mijn deurmat. Zoals gewoonlijk kreeg ik de dag ervoor een mailtje dat de box het magazijn had verlaten en op weg was om in mijn armen te belanden. De service van Deauty is echt ongelofelijk! Vriendelijk, goed gecommuniceerd, snel en op de koop toe inbegrepen in de €15 die je voor een box betaald. De November Deautybox was er dan ook weer eentje waar ik erg naar uitkeek, aangezien dit opnieuw een themabox was en volledig made in Belgium.

A new Deautybox was delivered on my doormat last Friday. As usual, I got an email the day before that the box had left the warehouse, and was on its way to end up in my arms. The service Deauty gives its customers is really incredible! Friendly, good communication, fast and the shipping costs are included in the €15 you pay for a box. The November Deautybox was another themebox that I really looked forward to, as this supposed to be completely made ​​in Belgium.

Ahja, Deauty, begrijp me niet verkeerd, maar ik was wéér teleurgesteld. Niet over de inhoud van de box, daar was ik heel tevreden over! De afkomst van de producten daarentegen, sommige niet made in Belgium dus. Elissance Paris is helemaal niet Belgisch, maar afkomstig uit Frankrijk en vind ik niet thuishoren in de box. De wimpers en lijm van Jean Marin werden ook niet gemaakt in België, maar ik las handgemaakt in Indonesië en Korea. Slechts 2 producten en de kortingsblaadjes zijn volledig Belgisch dat vind ik wat jammer omdat de box 'Made in Belgium' heet.
De inhoud:
Bee Nature zeep met honing. Heeft een superlekkere, maar ook een erg sterke geur die mij door te dicht en teveel ruiken hoofdpijn bezorgde. Maanzaad is in de zeep verwerkt, goed voor een kleine, zachte scrub en dit alles is 100% natuurlijk. Voorlopig in mijn kleerkast (moet je eens proberen!) en wordt na het gebruik van mijn Lamazuna zeep eens getest (binnen enkele maanden dus, want deze gaat eeuwen mee!) - 42g - full size 100g €5,50
Jean Marin professional strip lashes + strip lash adhesive. Erg leuke valse wimpers! Met de feestdagen in zicht zou ik ze wel eens gebruiken, maar meestal vind ik zoiets echt veel te lang voor mijn ogen. - full size lashes ongeveer €10,00 - full size strip lash adhesive €9,35
RainPharma dagcrème, het pareltje van de box volgens mij. Ik hoorde al veel, testte het nog nooit zelf en dit is de ideale manier om kennis te maken me het merk. 99,9% van de ingrediënten die ze in het skincare verwerken zijn natuurlijk en siliconen, kleurstoffen, geurstoffen,... zijn niet terug te vinden. Deze crème houdt mijn huid waarschijnlijk wel recht tijdens de winter. Let's try! Ik vind het uitzicht allesinds al toppie! - full size 50 ml €35,95
Elissance Paris lipgloss 'Attirance'. Vind ik dus zelf niet in de 'Made in Belgium' box passen, maar wel een leuk product. Zelf gebruik ik geen lipgloss, het plakt, al mijn haar blijft erin hangen en laat mijn lippen er echt enorm uitzien. Deze is echter doorzichtig zonder extra glinstering en er voedend op de koop toe. Om thuis rond te lopen en mijn lippen wat te verzorgen haal ik hem wel boven. - full size 6,6g €14,85

Wat vond jij van de November, Made in Belgium Deautybox?

Well, Deauty, don't get me wrong, but again I was a little disappointed. Not about the contents of the box, I was very satisfied! The origin of the products however, some are just not made ​​in Belgium. Elissance Paris is not Belgian, but originative from France, and I find that this doesn't belong in the box. The strip lashes and adhesive from Jean Marin weren't made in Belgium, but I read handmade in Indonesia and Korea. Only two products and the coupons are completely Belgian and I think that is a shame because the box is called 'Made in Belgium'.
Content:
Bee Nature soap with honey. Has a supernice, but also a very strong odor that caused me a headache because I smelled to close and too much. Poppy seeds are used in the soap, good for a small and gentle scrub and this is 100% natural. For now in my wardrobe (you must try!) and will be tested after using my Lamazuna soap (within a few months so, because this one doesn't seem to shrink!) - 42g - full size 100g €5,50
Jean Marin professional stripslashes + strip lash adhesive. Very nice false eyelashes! With the holidays in sight, I will probabely make use of them, but usually I find falsies too long for my eyes. - Full size slashes about €10,00 - full size strip lash adhesive €9,35
RainPharma moisturizer, the jewel in the box to me. I heard a lot about the brand, but never tested it myself and this is the ideal way to get to know the brand. 99.9 % of the ingredients that they use in their skincare are natural and silicones, dyes, fragrances, ... are nowhere to be found in them. This cream should protect my skin during the winter. Let's try! I already love the bottle, look really chic! - Full size 50 ml €35,95
Elissance Paris lipgloss 'Attirance'. So I don't think this should be in the 'Made ​​in Belgium' box, but surely it is a nice product. Personally I don't use lipgloss, it sticks, my hair gets caught in it and lets my lips look really huge. However, this is transparent one with no extra shimmer and it has a moisturizing quality. To walk around at home and to take care of my lips I would use it, but I pass for sticky hair. - Full size 6.6g €14,85

What do you think of the November, Made in Belgium Deautybox?

Love, Tessa.

2 comments:

  1. Ik vond deze niet 1 van de beste boxen maar was er wel content mee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik geloof dat ik nog nooit een box had waar ik helemaal 'nuts' van werd. Misschien mijn eerste, maar dat was dan vooral omdat het de eerste keer was dat hij geleverd werd ipv de inhoud :) Ik vind ze altijd half-half.

      Love, Tessa

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.