Make My Day Monday #4

Monday, November 25, 2013

Source
In augustus was er een wedstrijd op It-Girl, waar blogster Kim samen met Estée Lauder & The Hotel Brussels het nieuwe Advanced Night Repair || aan 5 van haar lezeressen gaf om een maand lang te testen. Daarnaast kreeg de hoofdwinnares een beautysleep aangeboden in het hotel. Ik was 1 van de 5 winnaressen en kon dus een hele maand lang het nieuwe ANR van Estée Lauder testen. Daarna zouden we samenkomen om tijdens een Fashion Lunch in het nieuwe restaurant van het hotel, The Restaurant, onze meningen, likes en dislikes te bespreken. Wegens omstandigheden kon die lunch eind september niet doorgaan, maar Kim wilde en zou ons ontmoeten en zorgde voor een nieuwe datum, en dit is komende week! Ik kijk er enorm naar uit om Kim en de anderen te mogen ontmoeten. Kim is 1 van mijn favoriete beautybloggers, schrijf haar artikels altijd leuk en oprecht en ik lees ze altijd heel aandachtig. Deze week reis ik dus af naar Brussel en ik vind het enorm spannend. Als dorpsmeisje ken Brussel niet en hoop dat ik niet verdwaal! Wish me luck! ;)

In August there was a giveaway on It -Girl, where blogger Kim along with Estée Lauder and The Hotel Brussels gave five of her reader the new Advanced Night Repair | | to test a month. In addition, the main winner got offered a beauty sleep at the hotel. I was one of the five winners, and could test out new ANR from Estee Lauder for an entire month. After that we would get together during a Fashion Lunch at the new restaurant in The Hotel, The Restaurant, to discuss our opinions, likes and dislikes. Due to circumstances the lunch could not continue at the end of September, but Kim wanted and would meet us and arranged a new date, and that is this coming week! I 'm really looking forward to meet Kim and the others. Kim is one of my favorite beauty bloggers, she always writes her articles nice and sincere and I always read them very carefully . So this week I travel to Brussels and I find it very exciting. As a village girl, I don't know Brussels and I hope I don't get lost! Wish me luck ! ;)

Op luie dagen hou ik ervan om naar Youtube-filmpjes te kijken. Zoella is een van mijn favorieten, naast haar beautyvideos maakt ze me ook altijd aan het lachen. Ze is zo grappig! Ze is niet bang om haar gekke kant te laten zien en dat spreekt me zo aan in haar. Deze video zag ik staan in mijn lijst nieuw geupload of hoe noem je dat en het is echt hilarisch! Ga zeker haar kanaal eens bezoeken, HIER!

On lazy days I love to watch Youtube-videos. Zoella is one of my favorites and besides beautyvideos she always makes laugh zo hard. She's really funny! She isn't afraid to show her silly side and that is what I like about her. I saw this video in my list of new uploaded videos, or how do you call it and I found it really hilarious! Definitely check out her channel, HERE!

Welke zijn jou favoriete kanalen op Youtube?

Which are your favorite channels on Youtube?

Love, Tessa.

1 comment:

  1. Zoella heeft inderdaad echt hele leuke filmpjes, kijl er altijd met plezier naar! Xx

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.