Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain

Monday, November 4, 2013

Hi guys! Het spijt me dat ik de afgelopen 4 dagen niets gepost heb, maar ik ging heel even op in mijn schoolen weekendwerk. Vandaag ook geen 'Make My Day Monday' aangezien deze week dan ook vrijwel vooral bestaat uit nog meer schoolopdrachten *sad face*. Achja, ik heb me afgelopen donderdag heel erg geamuseerd met een dagje zoo (foto's volgen) en 's avond op CoolSWEAT. Jap, ik ging volledig los! Door de hitte en alle losgeslagen dansbewegingen plakte ik zo hard van het zweet en het was het waard! Volledig opgeladen om verder te werken in deze drukke periode!

Genoeg personal talk nu! Ik heb een niet zo nieuwe lip stick waar ik jullie wat meer over wil vertellen. Na de sticks van HEMA waar ik zo dol op ben (hier), kocht ik deze zomer een stick van Revlon in Frankrijk. Ik was volledig vergeten dat ik hem had, vandaar dat ik er nu pas over post... Ik heb de kleur Romantic en ik vind het een erg leuke kleur. Ik had hem helemaal anders verwacht, donkerder dan je op mijn lippen ziet. De finish vind ik redelijk glossy, wat niet helemaal mijn ding is, maar het plakt niet zoals een gloss dat wel eens durft doen. Het aanbrengen gaat makkelijk en deze sticks zijn een beetje dikker, vettiger van structuur dan die van de HEMA wat ik positief vind want op die manier voeden ze mijn lippen meer. Gedurende de dag vind ik dat de kleur erg goed blijft zitten, heraanbrengen doe ik gewoon omdat ik het leuk vind ;). De sticks zijn in 12 kleuren te verkrijgen en ik hoop er nog ergens op te scharrelen!

Heb jij een Balm Stain van Revlon en wat vind je ervan? Welke andere producten van Revlon vind je de moeite?

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - ongeveer €11

Hi guys! I'm sorry for not posting in the last 4 days, but I was totally merged in my school and weekend work. Today no 'Make My Day Monday' as this week mainly consists of more school assignments *sad face*. Oh well, I was very amused last Thursday with a day at the Zoo (pictures will follow) and an evening on CoolSWEAT. Yezz, I went completely loose! Becaus of the heat and all the unhinged dancemoves I stuck so hard with sweat and it was worth it! Fully charged to go back to work in this busy period!

Enough personal talk now! I have a not so new lip stick that I want to tell you about. After the sticks of HEMA that I'm so fond of (here), I bought a stick of Revlon in France this summer. I had completely forgotten about it, so that why I am writing about it now... I have the color Romantic and I think it's a very nice color. I expected it quite different, darker than you see on my lips above. The finish I find quite glossy, which is not really my thing, but it is not sticky like a gloss dares to be. The application is easy and these sticks are a little thicker, oilier in texture than the ones from HEMA what I find positive, because that way they moisture my lips more. Throughout the day the colour lasts on my lips, I just reapply because I like to do that ;). The sticks are available in 12 colors and I hope I can pick up some different colours!


Do you have a Balm Stain from Revlon and what do you think? What other products from Revlon do you find worth buying?



Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - approximately €11

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.