Sunday Quote!

Sunday, November 24, 2013


Een quote voor mijn vriendinnen deze keer. Een laat verjaardagscadeautje voor 1 van de meisjes met een etentje en een welness, het zorgde voor een totaal ontspannen, fantastische vrijdagavond! Ah, wat hou ik van deze meiden! Kwetteren en lachen kunnen we als geen ander en het gaat er soms luid aan toe. Indien er een hulpkreet geslaakt wordt is er altijd iemand die voor je klaar staat. Ze zijn mijn beste vrienden, dat kan ik je wel zeggen. Ze bezorgden me al heel wat mooie momenten en de kleine dingen die een mens gelukkig maakt, daar zorgen zij voor, gewoon de te zijn wie ze zijn. Ik geloof dat ik soms veel te weinig zeg tegen mensen, anders dan mijn vriend, 'ik zie je graag'. Bij deze, lieve, lieve vriendinnen IK ZIE JULLIE GRAAG! Ik wil jullie bedanken voor al dat moois en ik hoop dat we nog jaren verder kunnen. Eindigen wil ik met jullie, en teatime, roddelend over onze mannen op onze oude dag.

A quote for my girlfriends this time. A late birthday present for one of the girls with a dinner and a spa, it made a totally relaxing, fabulous Friday night! Ah, how I love these girls! Chattering and laughing, we do it like no others and in moments we are loud. If there is a cry for help uttered, there is always someone who's waiting for you. They are my best friends, I can tell you that. They gave me a lot of beautiful moments and the little things that make a person happy, they give me that by being who they are. I sometimes think I don't say enough 'I love you' to people other than my boyfriend. With this, my dear, dear friends, I want to say I LOVE YOU! I want to thank you for all that beauty that you girls have given me and I hope we can continue for years. I want to end up with you, and teatime, gossiping about our men when we're old.

Love, Tessa.



Source pictures: Pinterest, Louise Vermeulen

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.