Estée Lauder Pure Colour High Intensity Lip Lacquer

Friday, December 13, 2013



Een nieuw lipkleurtje vandaag! Perfect voor de feestdagen die eraan komen en als je toch iets anders wil dan een gewone rode lippenstift. Ik geloof dat lipsticks mijn favoriete make-up product zijn, ik koop er altijd 1 als ik ga winkelen :D

Deze lip lacquer van Estée Lauder in Hot Cherry (07) vind ik er prachtig uitzien en ruikt ook echt naar kersen! Rode lippen zie ik erg graag, er zijn zoveel verschillende tinten, voor elk wat wils. Een lip lacquer probeerde ik echter nooit tevoren en toen ik deze aanbracht was ik erg verrast. Glossjes zijn niet meteen m'n favoriet, dat plakkerige gedoe is niet voor mij en ik dacht dat dit ietwat hetzelfde was. Deze lip lacquer is echter anders van structuur, een soort van liquide balm/lipstick, ietwat plakkerig, maar niet zoals een gloss, erg goed gepigmenteerd en met de glanzende finish van een gloss. De subtiele glinstertjes in de lacquer maken deze extra feestelijk. Ik vind het wel fijn aanvoelen. Het best gebruik je lipliner om hem op zijn plaats te houden, anders durft hij wat in de fijne lijntjes te kruipen.

De Estée Lauder Pure Colour High Intensity Lip Lacquers zijn verkrijgbaar in 11 verschillende kleuren (slechts 5 bij Ici Paris XL online) en hebben een leuke verpakking. De gouden top met 'handgeschreven' hoofdletters vind ik erg mooi, zou ook leuk zijn als kerstcadeautje eigenlijk! Extra pluspuntjes voor deze zijn de draagtijd, ze blijven superlang zitten naar mijn mening, dus perfect om te feesten en dansen. Daarnaast kun je foutjes makkelijk uitwissen zonder dat je hele vegen lang je mond hebt zitten (zie onderste foto, ik wiste een deeltje van m'n onderlip en je ziet er niets van).

Estée Lauder Pure Colour High Intensity Lip Lacquer - €22,95 (Hier)

A new lip colour today! Perfect for the upcoming holidays and if you want something that is different from a regular red lipstick. I think lipsticks are my favorite make-up products, I always end up bEuying one when I'm out shopping :D

This lip lacquer from Estée Lauder in Hot Cherry ( 07 ) looks stunning and really smells of cherries! A red bold lip is something I really like, there are so many different shades, there is something out there for everyone. However, a lip lacquer I never tried before, and I was very surprised when I tried this one, my first. Lipglosses aren't exactly my favorite, that sticky stuff is not for me and I though that tis was something similar. However, I find this lip lacquer different in structure, more like a liquid balm/lipstick, slightly tacky, but not as much as a gloss, very well pigmented and it has the glossy finish of a gloss. The subtle sparkles in the lacquer make it extra special and perfect for holidays. I quite like this on my lips. I recommend a lipliner to keep this in place, otherwise it will migrate into fine lines.

The Estee Lauder Pure Color High Intensity Lip Lacquers are available in 11 different colors and have a super nice packaging. The golden top with ' handwritten' uppercase I find very beautiful, would also be nice as a Christmas present actually! Additional plus points for this are the longlasting period, they remain super long in my opinion, so perfect to party and dance all night long. In addition, you can easily erase mistakes without having red sweeps all around your mouth (see bottom picture, I wiped a little piece of my lower lip, and you can't see a thing) .

Estée Laure Pure Colour High Intensity Lip Lacquer - £21 (Here)

Love, Tessa.

2 comments:

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.