It-Girl x Estée Lauder x The Restaurant Lunch

Wednesday, December 11, 2013

Een tweetal weken geleden vertelde ik jullie dat ik op de blog van Kim, It-Girl, een wedstrijd waarbij ik samen met nog 4 andere beauties het nieuwe Advanced Night Repair Recovery Complex || mocht testen. Daarnaast mochten we samen lunchen in The Restraurant, samen met Kim zelf en de PR verantwoordelijke van Estée Lauder, Dominique en werden de meningen op tafel gegooid. Ik hoef het je niet meer te zeggen, dit werd een gezellige beautybabbel!

Wat ik van de nieuwe ANR vind, vertel ik jullie later nog, maar ik neem jullie even mee naar deze heerlijke ervaring (ik heb het niet alleen over het eten). Mijn dag begon al goed toen ik merkte, reeds aangekomen in het station, dat ik m'n portefeuille in een andere handtas liet zitten. Papa in volle colère weer naar huis met me, stupid me! Even later voerde hij me naar Kortrijk waar ik gelukkig nog een andere trein kon halen. Aangekomen in Brussel-Zuid besloot ik te gaan wandelen. Het was mooi weer, voor zover dat kan in België, ik moest wat zenuwachtigheid kwijt en ik had in de verste verte geen idee hoe het metro-systeem werkt (Nu weet ik het wel dankzij Britta, bedankt meid!). Met iPhone in de hand en de route uitgestippeld naar The Hotel ging ik op pand.

Aangekomen in The Hotel keek ik mijn ogen uit! Als studente hotelmanagement had ik al enkel hotels bezocht tijdens bedrijfsbezoeken, maar dit zag ik nog nooit. Mijn mond viel open van verbazing, dit is het mooiste hotel dat ik ooit zag. Supermooie lobby, straalt warmte uit ook al is het modern, met 3 dubbele receptiondesks die zorgen voor snelle service op drukke momenten, ... de eerste indruk was onbeschrijfelijk. Ik kan blijven praten over alles wat ik zag, maar ik kan je vooral aanraden om zelf eens te gaan kijken.

Eens we aan tafel gingen had ik eveneens dezelfde indruk van The Restaurant. Modern, warm, gezellig en vooral lekker eten. Het concept was voor mij iets nieuws, maar sprak me wel aan. Chef Pierre Balthazar werkt samen met een Franse (Michaël Fuchi), Italiaanse (Luigi Taglienti) en Thaise (Oth Sombath) chef samen. De kaart bestaat uit 9 basisingrediënten die telkens op een Franse, Italiaanse of Thaise wijze klaargemaakt kunnen worden, dit op een klassieke of creatieve manier. Dit zorgt voor een totaal van 54 gerechten. Kim had zorgvuldig een menu voor ons samengesteld en ik moet zeggen, de It-Girl had goed gekozen! Tussen het eten door werd gezellig gebabbeld, meningen gedeeld, tips gegeven en ik leerde echt veel bij van de anderen.

Dankzij It-Girl, Estée Lauder en The Restaurant had ik een fantastische middag. Op deze manier maakte ik voor het eerst kennis met Estée Lauder en ik heb alleen maar lovende commentaar. Neem zeker eens een kijkje op It-Girl, voor meer foto's en de meningen van de meisje over ANR ||. Wees gewaarschuwd voor het water die je in de mond loopt bij het zien van de gerechten!

A few weeks ago I told you that I won a giveaway on the blog of Kim, It-Girl, in which I, along with 4 other beauties, could test the new Advanced Night Repair Recovery Complex | | . Besides that we were invited to have lunch together at The Restraurant, along with Kim herself and the PR manager of Estee Lauder, Dominique and to share our opinions. I don't need to say more, this was a nice beauty chat!

What I find about the new ANR , I'll tell you in another blogpost, but I'll take you through this wonderful experience (I 'm not just talking about the food) . My day started well when I noticed, already arrived at the trainstation, that I forgot my wallet in my other purse. My dad, a bit pissed, drove me back home, stupid me ! A moment later, he took me to Kortrijk where I luckily could catch another train. Arrived in Brussels-South, I decided to walk. The weather was beautiful, for Belgium it was, I had to lose some nervousness and I hadn't had the remotest idea how the subway system works (Now I do because of Britta, thank you girl!). With my iPhone in my hand, and the route mapped out to The Hotel, I was on my way.

Arriving at The Hotel I looked my eyes ou ! As a student of hotel management, I had already visited some hotels during company visits, but I never saw this before up close. My mouth dropped open, this was the most beautiful hotel I ever saw. The wonderfull lobby exudes warmth even if it is modern, with 3 double reception desks that provide fast service at busy times, ... The first impression was indescribable. I can keep talking about what I saw , but I can recommend to go and see it for yourself.

Once we sat down at the table, I had the same impression of The Restaurant. Modern, warm, cozy and tasty food. The concept was something new for me, but appealed to me. Chef Pierre Balthazar works with a French (Michael Fuchi) , Italian (Luigi Taglienti) and Thai (Oth Sombath) chef together. The menu consists of nine basic ingredients that can be prepared French, Italian or Thai style, this in a classic or creative way. This makes for a total of 54 dishes. Kim had carefully put together a menu for us and I must say, the It-Girl has good taste! Between the food there was some nice chatting going on, opinions where shared, advice was given and I really learned a lot from the others.

Special thanks to It-Girl, Estée Lauder and The Restaurant, I had a fantastic afternoon. This was the first time I got introduced to Estée Lauder and I have nothing but raving comments . Be sure to take a look at It- Girl, for more pictures and our opinions on the ANR | | . Be warned that your mouth will be mouth-watering at the sight of the dishes!

The Hotel x The Restaurant
Boulevard de Waterloo 38
1000 Brussels

Love, Tessa.

Source: All pictures where taken by Kim from It-Girl

2 comments:

  1. Het lijkt duur maar ANR2 is een investering in je huid gewoon. Ik ken mensen die het al meer dan 20 jaar gebruiken (de originele) en je ziet het verschil echt wel. Zelfs als ze roken, zonnenbanken, zwaar uitgaan etc.. het vertraagt het verouderen wel deftig. Ok je ziet dat ze zwaar geleefd hebben, maar toch minder dan wanneer ze het niet gebruiken :)

    Je hebt ook niet zoveel nodig ervan elke keer dus ja.. een jeugdig gelaat of een nieuw paar schoenen elke 3 maand?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga volledig akkoord met wat je zegt, maar ik doe langer met mn flesje dan 3 maanden. Nu, na 3 maanden is m'n flesje van 50ml slechts voor 1/4 leeg. Dus 3 keer per jaar een nieuw paar schoenen en 1 keer een nieuw flesje ANR || :)

      Love, Tessa

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.