Make My Day Monday #5

Monday, December 2, 2013

Gisteren de eerste dag van december, een nieuwe maand en ik vind dit de leukste van het jaar. Velen houden van zomermaanden en dat doe ik ook, maar de december vind ik de gezelligste en daarom is het mijn favoriet. De winter begint officieel op 21 december, maar ik besloot toch mijn header van de 'Make my day Monday' posts aan te passen naar de winter. Hij is een beetje groot, maar ik vond hem wel mooi zo. Laat me zeker weten wat jullie ervan vinden!

Yesterday was the first day of December, a new month and I think this is the best one of the year. Many love the summer and I do too, but the December, I find the coziest and therefore it is my favorite. Winter officially begins on 21 December, but I decided to adjust my header for the "Make my day Monday 'posts into something more winterly. It's a bit big, but I quit like it this way. Definitely let me know if you like it!
Vrijdag is het Sinterklaas! Donderdagnacht gaan Sinterklaas en zijn helpers, de Zwarte Pieten weer op weg om alles kindjes veel lekkers en cadeautjes te brengen. Die tijd is voor mij allang voorbij, spijtige zaak, maar chocolade komt er wel nog in. 'Dag Sinterklaas' was 1 van de leukste programma's die ik als kind bekeek en Sinterklaas is gewoon zo'n mooie traditie dat ik ernaar blijf verlangen. Al die gelukkige gezichtjes op de wereld! Plaats je schoentje donderdagavond en misschien vind je vrijdag wel een verrassing, met een beetje geluk ;)

Friday is the Saint-Nicolas! Thursday Night Saint-Nicolas and his helpers, the Zwarte Pieten (is Black Pete a correct translation?) take the road to bring all children sweetss and gifts. That time is long over for me, unfortunate, but chocolate is something I still get. "Dag Sinterklaas" was one of the best programs I watched as a child and Saint Nicolas is just such a beautiful tradition that I keep longing for. All those happy faces in the world! Place your shoe on Thursdaynight an maybe you're lucky and you get a little suprise ;)
Deze week heb ik wat extra tijd en ik heb zin om weer eens iets lekkers te bakken. Tijdens koude, natte dagen vind ik het altijd superleuk om met een lekkere kop thee en koekjes in de zetel te kruipen, onder een dekentje en een goed boek te lezen. Op dit moment lees ik deel 2 van de 'Vijftig Tinten'-reeks en neem deze week zeker eens een moment om wat verder te lezen, want de bib wil hem volgende week terug. Deze koekjes zagen er gewoon zo superleuk uit!

This week I have some extra time and I feel like I want to bake something delicious. During cold, wet days, I always think it's great to sit back with a nice cup tea and cookies, beneath a blanket and a good book. At the moment I'm reading part 2 of the "Fifty Shades'-series and this week I will definitely take a moment to read a bit more, because the library wants the book back next week. These cookies looked just so super cute!
Naar dit moet je gewoon kijken! Ik lachte me ziek bij het zien van dit filmpje! Halloween is al voorbij, maar dat doet er niet toe, het is gewoon zo grappig! Ik kan hier gewoon niets anders over zeggen :D

This is just something that you have to watch! I laught my ass of when I was watching this! Halloween has passed already, but so what, this is sooo funny! I can't say anything more about this, just watch and laugh :D

Love, Tessa.

Picture credits: google, Pinterest

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.