Make My Day Monday #6

Monday, December 9, 2013

Ik geloof dat deze eentje wordt om in de kerstsfeer te komen, nu Sinterklaas voorbij mogen we Kerstmis volop beginnen plannen!

I think this one is really to come into the Christmas Atmosfeer, now Saint-Nikolas has passed we may start planning Christmas!

Dit is gewoonweg prachtig om te zien! Beschrijven doe ik niet, kijk naar het filmpje en je snapt wat ik bedoel. Tranen sprongen me in de ogen.

This is simply beautiful! I won't describe the little clip, but just watch it and you will get what I mean. Tears where instant welling up.

Deze Christmas tag video van Alfie is wederom grappig. Ik zie hem zo graag bezig!

This Christmas tag video from Alfie is just again so funny. I love watching him!

En Nigella is mijn favoriete tv-kok. Ik zou ook elke nacht opstaan om het lekkers van overdag uit de koelkast te halen. Zeker als ik de dingen klaarmaak die zij ons voorschotelt.

And Nigella is my favorite tv-chef. Like her, I would wake up in the middle of the night just to get all the yummyness from the fridge that I made that day. Definitely when I cook the recipes that she presents us.

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.