Birthday wishlist

Thursday, January 30, 2014


Volgende week word ik 22... oh damn dat klinkt oud! Net alsof mijn volwassen leven morgen begint, maar ik zet daar nog even de stop op. Hoe graag ik ook het huisje, tuintje, boompje, kindje wil, dit is nog niet het moment. Ik wil nog even genieten, alleen en met het lief natuurlijk. Er valt nog zoveel te verlangen en ontdekken, te doen. Wel van die verlangens wil ik toch een paar dingetjes van het lijstje schrappen. Enkelen staan er nu toch al ene tijdje op, maar alles in een keer kopen lijkt verwend en dan zou ik niet meer hebben om naar te verlangen... Nu had ik je!? Dit is echt niet de volledige lijst ;)

De boeken van Lauren Conrad wil ik echt al zo lang, nu zag ik ze onlangs in Standaard Boekhandel staan terwijl ik er me vorig jaar suf naar zocht. Sowieso schaf ik ze me dit jaar nog aan! En oh die sneakers, ik werd op slag verliefd toen ik ze zag. Air Max van Nike heeft nooit echt m'n hart gestolen, maar die wil ik aan mijn voeten! Die print. Die print. Perfect met het vintage Levi's shortje om Rock Werchter te trotseren bij mooi weer!
Het befaamde blauwe flesje van Sunday shampoo vind je ook op mijn lijstje terug, nuja, als iedereen erover praat wil ik het ook wel eens proberen. Net zoals de Diptyque kaarsen trouwens! Schandalig veel geld voor eentje, het kan dus maar beter mijn dag goedmaken als ik thuiskom. Figuier schijnt goed te zijn, andere aanradertjes? Moest je er toevallig weten voor 'Welk MAC-product haal je het eerst in huis?', let me know! Ik moet op de centjes letten, dus zomaar random iets in mijn mandje klikken wil ik niet doen. Ik wil MAC proberen, maar heb hulp nodig, so you tell me :)
De kers op de taart zou natuurlijk een spiegelreflexcamera zijn. Oh ja, ik droom al een tijdje. Ik heb geen flauw benul hoe alles in elkaar steek, alleen weet ik dat deze Canon EOS 600D zowat aan alles voldeed die ik wel wou en begreep.

Indien je vrijgevig bent, PM voor adresgegevens ;). Wat denk je? Probeerde je al eens iets van bovenstaande? Laat het me zeker weten, ik ben benieuwd!

Next week I'm turning 22... oh damn that sounds old! Just like my adult life starts tomorrow. As much as I want a house, garden, tree, child, this is not the time. I just want to enjoy life, alone and with the boyfriend of course. There is yet so much to discover, to do and to long for. However, I have a few desires I want to scratch of my list. Not all at the same time, buying everything at once seems spoiled and there would be nothing left to long for, no lists, nothing... Okay just kidding! This isn't really the complete list ;).

The beauty and style book by Lauren Conrad, are two things that have been on my wishlist since forever. I recently saw them in Standaard Boekhandel while I was looking for them like crazy past year. Anyhow, I WILL buy them this year! And oh those sneakers, it was love at the first sight. Nike Air Max shoes have never really stolen my heart, but I want those on my feet! That print. That print. Perfect with vintage Levi's shorts to defy Rock Werchter and its beautiful weather.
The famous blue bottle of Sunday shampoo is also on the list because.. when everybody talks about it I want to try it. Like the Diptyque candles! Scandalous to ask for such amount of money for one candle, so it may better be good and make my day when I get home. Figuier seems to be well recommended, other sents? If you happen to know 'Which MAC product should you buy the first?' too, let me know! I have to watch what is inside (actually ther isn't much left) my wallet, so I just don't want to click something random into my basket. I really want to try Mac, but I need some help, so you tell me :).
The icing on the cake of course would be an SLR. Oh yeah, I am dreaming of this for a while now. I have no clue how it all works, I only know that this Canon EOS 600D lived up to almost everything I wanted it to do.

If you're generous, PM for address ;) . What do you think? Tried you something of the above things mentioned? Let me know, I'm definitely curious!


1. Vintage Levi's Raw-Cut Shorts in Light Wash - €49 at Urban Outfitters (here)
2. Nike Air Max 1 Liberty OG QS - $140 at Nike (here)
3. Bumble and Bumble Sunday Shampoo - €18 at Cosmeticary (here)
4. Diptyque Bougie Parfumée Figuier - €44 at Cosmeticary (here)
5. Lauren Conrad Beauty Book (in English) - €21,99 at Standaard Boekhandel (here)
Lauren Conrad Style Book (in English) - €21,95 at Standaard Boekhandel (here)
6. Canon 600D SLR - sale €499 at Vandenborre (here)
7. Something MAC ... (here)

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.