Estée Lauder Blockbuster

Monday, January 20, 2014


Lieve lezers, de eerste post van 2014 is een feit, want ik maakte afgelopen vrijdag mijn laatste (hopelijk geen herexamen) ooit als studente hotelmanagement. Hooray for that! Sinds januari nog niet voorbij is wilde ik jullie nog snel een gelukkig nieuwjaar wensen, dat dit een jaar mag zijn vol verrassingen, mooie momenten en dromen die uitkomen. Het sneeuwt nog steeds op mijn blog en dit laat ik ook nog even zo... Deze tijd van het jaar is het veel te warm in België en omstreken en ik ben ervan overtuigd dat de winter nog langs moet komen, inclusief de sneeuw! 

Ik hoop dat jullie allemaal fijne cadeautjes kregen, ik in ieder geval wel. Zie de foto's hierboven van het meest perfecte kerstcadeau, mama en papa ik dank jullie nog eens meerdere malen! Ik was helemaal in de wolken toen ik dit op mijn schoot kreeg. Het grappige was dat mijn mama mijn cadeau aan de boyfriend gaf en ik het zijne kreeg. Zodra mijn vriend zag dat dit in het pakje zat stopte hij met uitpakken, terwijl ik het veel kleinere pakje met een cadeaubon opende. Ik zag dat het niet goed was, de bon was van de lievelingswinkel van mijn vriend en we wisselden dus snel. Ik geloof dat ik nog nooit zo enthousiast een cadeau uitpakte als toen ik op de doos Estée Lauder zag staan. De Estée Lauder Blockbuster was van mij, mij, mij! :D Hij is echt prachtig! De verpakkingen zijn af en de leuke tas zal zoveel dienst doen! Het is wat ik wou :)

In de Estée Lauder Blockbuster vind je:
  • 2 paletten met 16 Pure Color Oogschaduw (een koel en warmer palet)
  • in het koele palet zit een Pure Color Blush
  • in het warme palet een Bronze Goddess Powder Bronzer
  • Pure Color Gloss in Magnificent Mauve (met shimmer)
  • 3 Pure Color Long Lasting Lipsticks in Pinkberry, Fushia Fever en Vanilla Truffle
  • Pure Color Intense Kajal Eyeliner
  • Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara
  • Pure Color Nail Lacquer in Love Bite
  • Gentle Eye Makeup Remover
  • Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Creme
Wat vinden jullie ervan? :D

Nog een paar puntjes voor ik deze post afsluit. Ik vertrek over enkele dagen op stage naar Brussel en had graag wat tips gekregen over welke adresjes de moeite zijn om eens langs te gaan. Daarnaast wilde ik jullie laten weten dat er nog steeds 'Make My Day Monday-posts' zullen zijn, de eerste krijgen jullie volgende week en ook 'Sunday Quotes' zullen ook nog steeds de revue passeren. Jullie kunnen 3 keer per week posts van mij verwachten, dit op maandag, donderdag en zondag.
Hebben jullie tips of is er iets wat jullie graag zouden lezen? Laat het me weten via mail, tessadhaene@gmail.com, of tweet me @TessaDhaene of plaats gewoon een comment! Alle tips zijn welkom! Ik hoop dat ik er samen met jullie een prachtig blogjaar van mag en kan maken!

Dear readers, the first post of 2014 is a fact because I made last exam last Friday ever as hotel management student (hopefully I don't have a reexamination). Hooray for that! Since January is not yet over, I wanted to wish you guys a happy New Year, that it may be one full of surprises, beautiful moments and that your dreams may come true. It's still snowing on my blog and I'll let it be for a while... This time of year is too hot in and around Belgium and I am convinced that winter still has to come, including the snow!

I hope you all got nice presents, at least I did. See the photos above of the most perfect Christmas gift, mom and dad, I thank you again! I was over the moon when I got this on my lap. The funny thing was that my mom gave my present to my boyfriend and I got his. Once he saw what was in the package he stopped unpacking while I opened the much smaller package with a gift certificate. I saw that there was something wrong as the voucher was from my boyfriend's favorite shop and so we quickly exchanged the presents. I believe I have never been so excited to unwrap a gift as when I saw Estée Lauder written on the box. The Estée Lauder Blockbuster was mine, mine, mine! :D It's really beautiful! The packaging is heaven and the bag will do much service! It's exactly what I wanted :)

In the Estee Lauder Blockbuster I found:
  • 2 pallets with 16 Pure Color Eyeshadow (a cool and warmer palette)
  • in the cool palette there is a Pure Color Blush
  • in a warm palette there is a Bronze Goddess Bronzer Powder
  • Pure Color Gloss in Magnificent Mauve (with shimmer)
  • 3 Pure Color Long Lasting Lipsticks in Berry Pink, Fushia Fever and Vanilla Truffle
  • Pure Color Intense Kajal Eyeliner
  • Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara
  • Pure Color Nail Lacquer in Love Bite
  • Gentle Eye Makeup Remover
  • Revitalizing Supreme Global Anti - Aging Cream
What do you think? :D

Just a few more things before I end this post. I am leaving in a few days to my internship in Brussels and I would love for you to give me some tips on which addresses are worth visiting. I also wanted to let you know that there will still be 'Make My Day Monday -posts', you'll get the first one next week and 'Sunday Quotes' will still pass by. You can expect three posts a week from me this on Monday, Thursday and Sunday.
If you have tips or there is something that you would  like to read? Let me know by e-mail, tessadhaene@gmail.com, or tweet me @ TessaDhaene or simply place a comment! All tips are welcome! I hope that I can make this a wonderful blogging year together with you guys, my beloved readers!

I wish you all the love and joy!
Love, Tessa

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.