Make my day Monday #8

Monday, February 10, 2014


FOOD
Oh toen ik deze mini pizza's tegenkwam op Pinterest wilde ik ze meteen maken! Jammer dat ik de ingrediënten niet in huis heb en het niet de tijd van het jaar is voor courgettes. Ik hou van seizoensgroenten en nu is het aan de boerenkolen en andere lekkere wintergroentes. Pizzatjes, ik maak jullie deze zomer! Je vindt het receptje hier.

Ow boy, when I saw these mini pizzas on Pinterest I immediately wanted to make them! It is a shame that I don't have all the ingredients at home and that it's not the right season to buy zucchinis. I love seasonal vegetables and this time of year it's all  kale and other yummy winter vegetables. Little pizzas, I will make you this summer! You can find the recipe here.

VALENTINE
Normaal gesproken ben ik niet de persoon die meedoet in het hele commerciële valentijns gedoe. Kom nou, je hoort je diegene die je lief hebt het hele jaar door in de bloemetjes te zetten. Verrast worden is toch leuker dan dat je weet dat je op 14 februari een cadeautje krijgt? Ik stelde toch een lijstje op, indien enkelen nog ideetjes nodig hebben om door te spelen naar de boyfriends ;)


Normally I'm not the person who participates in the entire commercial valentine hassle. Come on, you are suppose to thank your loved one the whole year through. A surprise is so much more fun than you know you are getting a gift on February 14, don't you think? I still made a list, for the ones that need to give some tips to the boyfriends ;)


What I  Love About ... by ... - €12at Urban Outfitters(here)
I Love You Activity Book - €15 at Urban Outfitters (here)
Taken Ring by Gorjana - $35 (here)
Thomas Sabo Love Charm - €29 (here)
Diamanti Per Tutti Little Heart Ring - €150 (here)
Faux-pearl earring - €15 at & Other Stories (here)

COSY SITTING ROOM INSPIRATION
Om af te sluiten wilde ik een klein moodboard delen van gezellige zitplekken die me helemaal inspireren en me doen dromen naar een eigen plaatsje om in te richten. De zitruimte is één van de meest leuke ruimtes in huis en één van mijn lievelingsplekjes. Een goed boek lezen aan de haard, onder een lakentje, weggedoken in de kussens, daar hou ik van!

To conclude this post, I wanted to share a little moodboard of cozy seating areas that do inspire me and make me dream of my own a place to set up and decorate. The seating area is one of the most fun rooms in the house and one of my favorite spots. Reading a good book at the fireplace, under a bedsheet, tucked away in the pillows, that is what I like!

Love, Tessa.

3 comments:

  1. Love your blog.

    Have a nice day!

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    ReplyDelete
  2. Wat een gezellige banken en die gezonde pizza'tjes zien er echt super lekker uit! Leuke blog heb je, volg je nu via Bloglovin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt dat je het hier leuk vindt op mijn kleine plekje op het internet! Veel leesplezier!

      Love, Tessa

      Delete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.