New In// Bobbi Brown Corrector & Concealer

Thursday, February 13, 2014


Dit is zo opwindend! Vorige week besloot ik een verjaardagscadeautje voor mezelf te kopen. Ik wist nog niet wat mijn portefeuille minder zwaar zou maken, maar toen ik met mijn vriendin Yalou door Brussel liep voor we gingen eten, zag ik het bordje Bobbi Brown. Aangezien ik het nog nooit in mijn handen had, was ik zeer benieuwd en liep ik het winkeltje naast Cosmeticary (die oooh zo leuke webshop/winkel) binnen. Eens ik alles bekeken had, wist ik dat ik iets van het merk wilde kopen. De corrector en concealer werden de uitverkorene en mijn eerste indruk was WAAUW! Hier krijg je zeker nog een review van.

This is so exciting! Last week I decided to buy myself a birthday present. I didn't know what would make my wallet feeling less heavy, but when I walked through Brussels with my girlfriend Yalou before we went to eat, I saw the Bobbi Brown sign. I was very curious because I never felt these products and I walked into the shop next to Cosmeticary (that oooh so nice shop/store) inside. Once I had seen everything, I knew I wanted to buy something. The corrector and concealer were the chosen ones, and my first impression was, WOOW! You will definitely read a review of these two lovely products.

Love, Tessa.

2 comments:

  1. Ik ben alvast erg benieuwd naar de review!
    x

    ReplyDelete
  2. Ik moet dringend is naar de Parfuma in Antwerpen om een paar Bobbi Brown-producten te kopen. Benieuwd naar je reviews!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.