Life lately...

Tuesday, May 13, 2014

Hallo allemaal! Afgelopen maanden waren uiterst druk, vandaar dat hier niet veel leven te bespeuren is... ik hoop was. Na mijn examens in januari kreeg ik nauwelijks rust vooraleer ik op stage vertrok naar Brussel. Elke week mijn valies maken en vertrekken richting onze hoofdstad voor een week vol nieuwigheden.

Het is geen makkie 8 uren in een dag werken, daarnaast een management case in elkaar flantsen, gezond te blijven door te sporten en de juiste zaken te eten. Dat is mijn week, mijn weekend bestaat voornamelijk uit sociale tijd en nog wat extra werken om wat centjes in de lade binnen te krijgen (alleen in uiterste nood). De boyfriend en vrienden verdienen de aandacht, net als de boodschappen voor de week, het nodige extra schoolwerk en qualitytime met de mama en de papa. Ik vind nauwelijks de tijd om te bloggen en indien ik wat tijd heb, wel het spijt me lieve lezers, maar dan neem ik die graag even voor mezelf om uit te blazen.
Ik heb een beetje het gevoel dat de tijd aan me voorbij gaat. Het gaat snel, maar ergens toch zo traag. Ik mis het thuiskomen, avondroutine en eindigen in de zetel met een boek of wat televisie kijken, een praatje slaan met m'n broer, zus, mama, papa of lief. Hier zit ik dan... alleen. 
Gelukkig heb ik m'n beste vriendin! Die trouwens net hetzelfde doormaakt, we missen beide onze thuis in het rustige en kalme West-Vlaanderen, maar dit is voor het goede doel, aldus onszelf ;) De kennis die ze ons hier meegeven zal goed van pas komen in de toekomst, en ik moet zeggen naast alle nieuwe dingen is ook mijn Frans veel beter geworden.

Nu mijn eindwerk goed vordert, zie ik hier en daar een gaatje waar ik weer kan schrijven. Ik werk aan enkele reviews en ben uitvoerig aan het testen. Namen zoals Rainpharma, Bumble&Bumble, MAC, Bobbi Brown ... zullen de revue passeren. Hieronder vinden jullie een klein overzichtje van de afgelopen maanden. Veel plezier en tot snel! 

Past few months have been extremely busy, which resulted in no time at all for the blog. After my exams in January, I barely got time to breath before I left for my internship in Brussels. Every week I pack my bags to travel to our capital here in Belgium for a week full of new things to learn.

It hasn't been easy to work 8 hours a day, in addition, to make a management case, to stay active and healthy. That's my week, my weekend on the other hand is mostly social time and extra work to earn some money (just when I'm in need). The boyfriend and friends deserve attention, as also the groceries for the week, the extra schoolwork and I need to spend some quality time with mom and dad. I hardly find the time to blog, and if I have some time, I'm sorry dear readers, but I like to take that moment to myself to exhale.
I have the feeling that time is passing me. It passes fast, but somehow it is still so slow. I miss coming home in the evening, doing my evening routine and end up on the couch with a book or watch some TV, have a chat with my brother, sister, mom, dad or boyfriend. Here I am ... alone.
Luckily I have my best friend with me! She is just going through the same and we both miss our home in the quiet and calm West Flanders, but this is for a great cause, as in ourself ;) The knowledge we get here will come in handy in the future, and I have to say, apart from all the new things I see here, my French has improved a lot!

Now my thesis is progressing well, I found a bit of time where I can write again. I'm working on a few reviews and am thoroughly testing. Names like Rainpharma, Bumble&Bumble, MAC, Bobbi Brown ... will pass by. You'll find a little overview of the past few months down below!
Lots of fun and see you soon!

 Vertrekken naar Brussels ziet er zo uit. - Leaving for Brussels looks somewhat like this.
Ik plaatste enkele kaarsjes op mijn kamertje in Brussel voor de gezelligheid. - I placed some candles in my little room in Brussels to make it a bit more cosy.
Brussel bezoeken, heel er mooi 's avonds! - Visiting Brussels, it was lovely by night!
 We bezochten met onze stageplaats enkele hotels, hier Holiday Inn Brussels Airport. Er stond een bal waar je even jezelf kon zien en daarna andere mensen van overal ter wereld die nu voor de bal in een ander hotel stonden. Erg leuke toets! - With our internship we visited some hotels in the neighbourhood, here Holiday Inn Brussels Airport. There was a ball where you could see yourself, after a moment you saw people from all over the world that looked in another ball at the exact same moment as you. Never saw it before!
Ik eet veel te graag en kan zo genieten van lekkere dingen in m'n mond, dusja in Brussel ontdekte ik reeds enkele plaatsjes :) Café Georgette boven en Kom Bij Ma onder. - I love to eat way to much and I enjoy putting yummy food in my mouth, I discovered some nice places in Brussels :) Café Georgette above and Kom Bij Ma 
 Met al het eten is sporten natuurlijk een noodzaak, en het is de bedoeling dat dit een nieuw onderdeel van mijn leven word. Op dit moment volg in de Bikini Series van Tone it Up, een echte aanrader! - With all the food going on I need to work on my shape and body. I want this to become a part of my life, a more healthy and fit life. At this moment I tune in everyday for the Bikini Series from Karina and Katrina from Tone it Up.
 Het uitzicht van m'n kleine kamertje. - The view from my little room.





Ik knipte ook mijn haar een heel stuk korter, weg ombré, ik ga weer naturel door het leven. - I also cut my hair short (because I don't care ;) ) bye ombré, I'm going natural again. (Do not mind smirk, it was early and didn't notice my stupid facial expressions)



En deze week zag ik Justin Timberlake in het Sportpaleis! Het beste optreden dat ik ooit zag! Het toppertje waar ik al maanden na uitkeek, echt de moeite waard! Ik heb geen enkele deftige foto, maar I was kinda enjoying the moment. - And I went to see Justin Timberlake in Sportpaleis! The best concert I ever saw! It was amazing and I definitely recommend, if you get the chance to go and see it! I do not have one picture that is clear, but I was enjoying the moment.

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.