Rainpharma after oil

Monday, June 30, 2014



Vettige handjes, een plakkerige tube indien je nog wat product nodig hebt, een broek die je niet aan krijgt omdat die aan je billen blijft kleven ... Wie net als ik geen fan is van deze nogal frequent voorkomende gebeurtenissen (in mijn geval toch), leest best even verder.

Het hele plakkerige gedoe die gepaard gaat met je hele lichaam insmeren na een douche of bad met bodylotion of een andere verzorging is niet aan mij besteed. Daarnaast ben ik vrijwel altijd te lui en "vergeet" ik om mijn huid te voorzien van een heerlijkheid die mijn huid zacht maakt en de droge plekjes laat verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Rainpharma wist alweer mijn hart te veroveren met 1 van hun producten. Hun after oil is een huidolie die in de douche gebruikt kan worden. Nadat je volledige douche- of badritueel afgelopen is, gebruik je de olie op een nat lichaam. Even inmasseren weg van het water, daarna nog eens afspoelen en na het afdrogen kan je meteen je kleren aan. Hij voedt, houdt de huid soepel en laat daarnaast een heerlijke geur door de badkamer gaan. Ik hou geen vettig gevoel over in mijn handen en op mijn huid, wat ervoor zorgt dat ik meteen weer aan de slag kan zonder mijn handen nog enkele keren te hoeven wassen.

De after oil is in 4 verschillende geuren beschikbaar en met namen zoals onder andere Lemony Vanilla Hugs, vind ik ze zelf onweerstaanbaar. Meer info over de geuren vind je hier.

Het product van Rainpharma kan verkregen worden via het bestelformulier op de website van Rainpharma of in 1 van hun verkooppunten.

Rainpharma After Oil - 250 ml voor € 17,95
________________________________________

Greasy hands, a sticky from squeezing out a little more product, a pair of pants that gets stuck while putting them on ... If you're just like me and you're getting annoyed by these frequent occurrences (well they do happen a lot in my case), I'll recommend you to read on.

The whole sticky stuff that goes along with rubbing in your entire body after a shower or bath with body lotion or other bodycare products is not for me. In addition, I am almost always too lazy and I "forget" to foresee my skin with a graciousness that makes it soft and makes dry spots disappear. 

Rain Pharma managed to win me over again with one of their products. Their after oil is a body oil that can be used in the shower. After you completed your shower or bathing ritual, you use the oil on a wet body. Just massage away from the water, then rinse again and after drying you can immediately put on your clothes. It feeds the skin, keeps it supple and also leaves a lovely smell in you bathroom. My hands and skin don't feel greasy after using the oil, which ensures that I can get to work without having to wash my hands a few times.

The after oil is available in four different scents and with names as Lemony Vanilla Hugs, I think they are quite irresistible. More information about the smells you'll find here


The product of Rain Pharma can be obtained via the order form on the website of Rainpharma or in one of their points of sale.



Rainpharma After Oil - 250 ml for € 17,95

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.