Sunday Quote!

Sunday, June 29, 2014

Soms heb ik het gevoel dat het leven aan me voorbij gaat en dat ik maar geen manier kan vinden om bij te benen. Op die momenten voel ik me verloren en alsof ik nog niets bereikt heb in mijn leven. Ik denk dat ik me teveel zorgen maak om de kleine dingen en dat ik om die reden de zaken vergeet waar ik wel in slaagde, de zaken vergeet die ik wel heb, waar ik van hou en wat ik nog graag wil doen.
Vorige week deed ik exact wat deze quote zegt. Ik studeerde af en omdat ik aan een nieuw hoofdstuk begin, voelde ik de nood om gewoon even te gaan zitten en de zaken te overlopen waar ik dankbaar voor ben. Het is heel wat, geloof me, en het is erg jammer dat ik, net als vele andere, dit zo vaak vergeet ...

Mijn leven is fantastisch, ik heb alles wat ik moet hebben en het belangrijkste, ik word graag gezien.

Sometimes I have the feeling that life is passing me by and I can't seem to find a way to keep up with it. Then I feel lost and like I didn't really have accomplished anything yet. I think I worry way to much about little stuff and for that reason, I sometimes do forget  the things I did succeed in, that I do have, that I do love and that I want to do.
Last week I did exactly what this quote says. I graduated and as I am taking another step in life I had the need to just sit down and think about everything that I am grateful for. It is quite a lot you know and it is such a shame that I, as so much others, do forget that once in a while...

My life is pretty amazing, I have everything I need and most important, I am loved.

Love, Tessa.

Source picture: Pinterest

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.