Must buy #6

Sunday, August 10, 2014


Wat ik nodig heb in mijn leven... Nodig is overdreven, ik begin opnieuw. Wat ik wil in mijn leven is dit Sand Eye Palette van Bobbi Brown haar Surf & Sand collection. Het is prachtig! Ik hou van de verpakking die de textuur heeft van een jute zak waar een gouden detail doorheen geweven is. En hoe prachtig zijn die kleuren! 4 matte en 4 schitterende tinten die samen 1 van de meest mooie paletten vormen die ik ooit zag. Ik werd verliefd op dit palet, helemaal en hals over kop. Helaas moet ik sparen voor een nieuwe laptop, dus het blijft bij dromen...

Bobbi Brown Sand Eye Palette - € 75,00 bij Cosmeticary (hier)

What I need in my life... Let me rephrase that. What I want in my life is this Sand Eye Palette from Bobbi Brown's Surf & Sand collection. It is stunning! I love the packaging that has the texture of a burlap sack and with a golden shimmer running through it. And how stunning are those colours! 4 matte shades and 4 shimmery ones which makes a total of 8 perfect colours that form one of the most beautiful palettes I ever saw. I fell in love with this one, all the way, head over heels. Unfortunately I should be saving up for a new laptop instead, so I will just keep on dreaming ...


Bobbi Brown Sand Eye Palette - $ 65,00 on www.bobbibrowncosmetics.com (here)

Love, Tessa.

Source: Picture from Cosmeticary website

1 comment:

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.