NOTD // Ciaté Paper Doll & Party Shoes

Wednesday, August 6, 2014


Het is een tijdje geleden sinds ik voor het laatst een nails of the day online plaatste, maar ik was in de mood nadat ik ze lakte en maakte dan ook enkele foto's. Ik hou van de 'white nailpolish' trend die, ik denk, sinds vorig jaar al rondging. Dagen waar ik mijn nagels kleurde met mijn Tipex in de klas zijn voorbij, maar ik kreeg hetzelfde gevoel toen in aan de slag ging met deze Ciaté Paper Doll witte nagellak. Het lakje heeft een matte finish waar ik van hou, maar is echt niet gemakkelijk om aan te brengen. Strepen heb je meteen en er zijn 2 tot 3 laagjes nodig om een ietwat mooi resultaat te krijgen. Niettemin hou ik van dit lakje! Ik bracht nog wat Ciaté Party Shoes glitter aan op mijn ringvinger om het wat minder saai te maken. En wij als meisjes, wij houden nu eenmaal van onze glitter, is het niet?

Ciaté Paper Doll van de Dolls House Collectie - € 19,55 voor 5 stuks bij Ici Paris XL (hier)
Ciaté Party Shoes van de Beach House Collectie - € 19,55 voor 5 stuks bij Ici Paris XL (hier)

Wat vind jij van witte nagellak? Kan dit je hartje bekoren? Laat het weten in de comments!

It has been a while since I last posted a nails of the day, but I was in the mood after I painted them, so I took some pictures. For starters, I love love love the white nailpolish trend that has been going around since last year I guess. Times where I painted my nails in class with my Tipex have passed, but I got that vibe again when I painted my nails with this Ciaté Paper Doll white color. It has a matte finish which I love, but it is a total pain in the ass to apply. Stripes aren't far away and 2 or 3 coats are necessary to achieve a somewhat pretty result. Nevertheless, I do love it! I applied some Ciaté Party Shoes shimmer on my ringfinger just to make it a bit less boring. And us girls, we do love our shimmer, don't we? ;)


Ciaté Paper Doll from the Dolls House Collectie - € 25,71 for 5 pieces (here)
Ciaté Party Shoes from the Beach House Collectie - € 21,75 for 5 pieces  (here)

What do you think of white nailpolish? Is it something you love? Let me know in the comments below!


Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.