Zoeva Rose Golden Luxury Set

Wednesday, August 13, 2014





Voor ik degelijke borstels ging gaan gebruik voor het aanbrengen van mijn make-up gebruikte ik simpelweg mijn handen of de megakleine borsteltjes die bij een product geleverd werden. Ze 'deden' hun werk, werden bij het product geleverd en dus konden die andere kwasten mij geen moer schelen. Wel, daar was ik verkeerd in!

Toen ik beautyblogs begon te lezen, merkte ik op dat make-up borstels heel wat waren, zo haalde ik mijn portefeuille uit om er mij enkele aan te schaffen. Met een nogal krap studentenbudget besloot ik mijn eerste borstels bij Hema te kopen voor slechts enkele euro's. Na een paar jaar goed gebruik van deze te maken, kocht ik voor mezelf het assortiment van Real Techniques. Niet allemaal natuurlijk, maar met alle goede dingen die ik erover hoorde, besloot ik dat ik ze nodig had. En op welke manier had ik ze nodig! Goede make-up kwasten maken je leven echt zoveel gemakkelijker!

En dan... dan zag ik deze Zoeva Rose Golden kwasten op de blog van Lily Pebbles (hier). Zoeva is een welgekend merk voor het maken van make-up borstels (en andere producten) die een erg goede prijs-kwaliteit verhouding hebben. Ik werd meteen verliefd en op datzelfde ogenblik groeide de nood voor een goede poeder en blush kwast. Een tweetal weken geleden gaf Boozyshop 15% korting op het volledige gamma van Zoeva. Gelukkige ik klikte de Rose Golden Luxury set in mijn mandje op vrijdag en maandag werden de kwasten al geleverd. Snelle service graag! CHECK!
De kwasten worden geleverd met een clutch/beautybag en een zakje om je tas te beschermen. De kwasten zelf zijn super super zacht en ik kan niet ophouden om ermee over mijn gezicht te gaan. 'Aaaaaw zaaacht!' Naast een ongelofelijk zachte gevoel zien ze er fantastisch uit! Ik hou van rozegoud, ooooh ja!

Op dit moment ben ik ze uitvoerig aan het uittesten en ik hoop snel een update te kunnen geven. Deze borstels waren echt een koopje aangezien ik slecht €63,15 voor 8 kwasten betaalde, maar helaas vind ik ze niet meer terug op Boozyshop. Ik vond ze echter wel nog terug op de Zoeva website van Duitsland. De link vind je hieronder.
Wie gebruikte al eens kwasten van Zoeva en wat vind jij ervan? Laat het me weten in de comments!

Zoeva Rose Golden Luxury Set - € 65,00 (hier)

Before I used decent brushes for applying my make-up I just used my hands or just the occassional teeny-tiny brushes that come with a product. They 'did' their work, were delivered with the product, so I wasn't bothered to look further into the brush segment. Well, how wrong was I!

When I started reading beautyblogs I noticed that make-up brushes where a big deal and so I went out to buy me some. As my budget was quite tight I bought my first brushes at Hema for a few euros. I used these for a few years and after that I bought myself the Real Techniques range. Not all of them of cours, but as I only heard good things about those brushes, I decided I needed them. And how I did needed them! Good make-up brushes make your life so much easier!


And then... then I saw these Zoeva Rose Golden brushes on Lily Pebbles her blog (here). Zoeva is a well-known brand to produce brushes(and other products) that are really value for money. As I fell in love with this collection, the need for a good blush and powder brush was also rising. 2 weeks ago, Boozyshop gave a 15% discount on their whole Zoeva product range. Happy me clicked this Rose Golden Luxury set to my shopping basket on Friday and the brushes were delivered on Monday. I like myself some quick service please! CHECK!

These brushes come with a clutch/beautybag and a little pouch to protect your bag. The brushes themselves are really really soft and I couldn't stop touching my face with them. 'Aaaaaw sooooft!' Besides that they look just incredible. I do love myself some rosegold, ooooh yes :)

I am still testing them, but I hope that I can give you an update soon. These were such a bargain as I paid €63,15 for 8 brushes, but unfortunately they aren't available anymore on Boozyshop. I did found them still on the Zoeva website in Germany, which you can find linked below.

Who used Zoeva brushes before and what do you think about them? Let me know in the comments below!


Zoeva Rose Golden Luxury Set - € 65,00 (here)

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.