The Body Shop Shea Butter

Thursday, September 25, 2014


Als het op bodyproducten aankomt, hebben we allemaal dezelfde verwachtingen. We willen iets dat ons lekkerder doet ruiken dan voor we in de douche stapten, we willen iets dat fris en clean aanvoelt. Ik hou ervan als producten daarnaast ook multifunctioneel zijn. Dat schone gevoel, dat willen we zeker, maar in mijn geval wil ik ook een product die ervoor zorgt dat ik de hele dag aan mezelf wil ruiken. Klinkt raar, maar je kent wel het gevoel ;)

Eén van m'n favoriete geuren is de shea geur die terug te vinden is in het shea gamma van The Body Shop. Ik leerde de geur kennen toen ze enkele jaren terug hun bodymists op de markt brachten. Vanaf dat moment ben ik volledig verslaafd aan het volledige shea gamma. Van hun zeepjes tot hun body butter, scrub, lippenbalsem... Naast het feit dat de geur gewoon heerlijk is, geeft shea ook een voedende eigenschap. Zelf als ik me was met de shower cream heb ik het gevoel dat mijn huid wat zachter en minder droog aanvoelt na het gebruik.

De body butters van The Body Shop zijn gekend en erg geliefd, maar mocht ik maar eentje mogen kiezen, dan ik gegarandeerd voor de scrub. De body butters vind ik heel goed, maar de scrub voelt niet zo plakkerig aan na het douchen, het voedt mijn huid op een andere manier dan de body butter en ik hoef niet rond te springen om mijn broek omhoog te krijgen.

Kon ik maar een shampoo met deze geur bestellen... Iemand suggesties?

Welk gamma van The Body Shop heeft jou favoriete geur? Welk product gebruik jij het liefst?
Laat het me weten in de comments!
______________________________________________

When it comes to bodyproducts we all have the same expectations. We want something that makes us smell nicer then before we went and take a shower, we want something fresh and clean. Me, for example, I love it when products are multifunctional. You need to feel clean that is for sure, but in my case I want products that make me want to sniff myself all day long.

One of my favorite scents is the shea odor that you can find in the shea range from The Body Shop. I got to know the scent when they came out with their body mists a few years back. Since then I am absolutely hooked on the entire range. From soap bars to their body butter, scrub, lip balm ... Besides the fact that it smells just heavenly, it has a nourising formula as well. Even when I just wash myself with the shower cream I have the feeling that my skin feels softer after using.

As the body butters from The Body Shop are well-known and loved, I need to go with the scrub as the one I would chose if I had only one to pick. Don't get me wrong, I love the body butter, but a scrub doesn't leave my hands sticky after showering, nourishes my skin different from a body butter and doens't get me jumping around trying to fit my pants.

If only I could find a natural shampoo with this scent... Suggestions anyone?

What range from the body shop has your favorite scent? Which product do you like the most?
Let me know in the comments below!

Love, Tessa.

No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment! I read them all and appreciate your thoughts.